FannyS

Alla inlägg under juli 2011

Av Fanny - 30 juli 2011 19:15

Jag vet att jag inte har skrivit på min blogg men jag försöker att göra varje dag.

Jag skriver mer imorgon jag ska ringa min kompis så vi ses.

Kram från fannyfin<3


Av Fanny - 13 juli 2011 12:48

Hello bloggen!

Från och med nu så ska jag skriva när jag kan skriva det är ganska mycket saker att göra för mig så det blir när det blir.

Och det jag ska skriva om FURUVIK kommer senare i bloggen jag kommer först skriva rent det på ett papper och sen skriva det i bloggen.

Och igår var jag på GRÖNALUND med min farmor och min familj.

Det kan jag berätta om:

Vi satt och åt frukost och sen sa min mamma och pappa att vi skulle åka till GRÖNALUND idag och var det en timma som vi skulle fixa oss och det gick snabbt! Och sen åkte vi till min farmor och hämtade henne och sen åkte vi till grönalund,vi åkte massor av karuseller och sånt och så köpte jag och min lillasyster varsin slusch(det är krossad is med smak)Jag valde med coca cola min lillasyster tog tropisk,melon och lime, men pappa fick ta den för det blev äcklig sa hon så då delade vi på min coca cola ,det är en stor bägare kan man säga och man fick plats med mycket i.

Sen åkte jag och min pappa bläckfisken och sen gjorde min lillasyster och pappa det sen så åkte lillasystern och pappa kvasten och jag och mamma och farmor kollade på.

Men vi åt lunch och fika.

Sen på kvällen igår fick jag reda på att nästa år får jag åka det stora frittfalet!pirrigt!


/kramar från fannyfin  


Av Fanny - 6 juli 2011 13:18

Hejsan

här kommer bilder på kläder som jag gillar från H&M:                         


Av Fanny - 6 juli 2011 12:54

Hello igen  

Jag ska börja med en ny sak den ska heta FANNYFIN HAR PÅ SIG! i den ska jag skriva vad jag har på mig.

Idag har jag på mig:

Gröna shorts till knäna med gröna träd och sånt på,

Ljusblåt linne med rosa tryck på och silvriga diamanter som ser ut som fjärilar,

Röda strumpor med vit kant överst,

Och jag duschade mitt hår på morgonen så jag har snurrat runt några delar av mitt hår till små bollar medans det var blött och satte fast med små svarta klämmor och sen senare ska jag ta av dom och så vips har jag lockigt hår!

Ses från FaNnYfIn  

Av Fanny - 6 juli 2011 12:42

Hello!

Nu är det ONSDAG!

Och det är två dagar kvar nu vi ska åka till FURUVIK det kommer att bli så kul!

Och jag och min lillasyster har precis ätit lunch det var ris med köttfärsbiffar med sås och majs jag älskar majs!

Och den maten var kall eftersom den hade stått i kylen så vi värmde maten i micron hemma!

Och det bästa bloggarna är:

www.nevnarien.blogg.se

www.aliceme.blogg

www.we2.bloggplatsen.se

www.simman.devote.se

www.sofiasfoton.bloggplatsen.se

www.foki.se

www.tyby.bloggplatsen.se

Ja det var alla! Ha en bra dag!

/1000 kramar från FANNYFIN  

Av Fanny - 5 juli 2011 18:14

Hej jou!

Idag så var det en försjusande dag jag har varit ute med min lillasyster och igår var jag ute i TRE timmar och sprang och jag kunde inte gå på kvällen och jag fick lov att ta en alvedon till och med,och min lillasyster och jag har våningsäng så jag fick ligga i mammas och pappas rum.Och sen när jag vaknade idag så kunde jag inte röra på mig alls för det gjorde jätteont så jag låg kvar där i en halvtimme tills mamma skulle åka till jobbet och då gick jag upp och då satt redan min lillasyster där och typ var klar men hon väntade hon är så snäll!

Men nu gör det inte lika ont och min pappa säger att det är bra att jag har träningsvärk, Jaa ibland vet jag inte vad han pratar om men det gör ont i hela kroppen och mest i ryggen så jag måste be min mamma om en massage  .

Och om TRE dagar så ska min familj och jag åka till Furuvik och vi kommer vara där i tre eller fyra dagar(är inte bestämt än)men det ska bli kul och när vi kommer hem ska jag skriva om vad som har hänt under dagarna och det kommer säkert att bli ett lång inlägg.

Men vi får se.

Jag skriver mer imorgon nu ska jag gå och kolla på sommarlov och sen klockan åtta ska jag kolla på................ALLSÅNG PÅ SKANSEN och jag vet att THE MONIKER ska vara där och sjunga förhoppningsvis O´MY GOD!

Så vi ses!


/100 kramar från fannyfin  



Av Fanny - 1 juli 2011 19:28

Jag vet att jag snart inte har skrivit på ungefär typ en vecka och nu börjar det där löftet om att skriva varje dag inte hålla så mycket men ändå nu LOVAR jag att verkligen skriva varje dag.

Men idag så har jag och min lillasyster badat i vår pool hemma en gång och det har regnat en gång här hemma hos mig idag och igår badade jag typ tusen gånger och i onsdags då hade jag badat hela dagen och igår var jag så torr liksom att jag fick lov duscha hela mig och tvätta typ hela mitt skitiga hår för jag har typ fett hår så att det blir smutsigt jättesnabbt men idag idag har jag inte ducshat.

Men solen tittade fram idag och jag hann sola men det var ju typ jättesoligt igår så då han jag sola jättemycket!

Och om några dagar ska jag åka till                  GRÖNALUND!

Och nu ska jag gå och kolla på tv!

/100 kramar från ffaannyyffiinn  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards