FannyS

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny - 31 mars 2011 16:23

Hej och hopp!

Igår skrev jag ingenting tyvärr det var för att tiden går så himla konstigt och plötsligt så var klockan sju och då brukar jag alltid dricka mjölk och sen andas en medicin(jag har astma).Och igår när jag precis skulle lägga mig så kom jag på att jag inte har utsett veckans bästa blogg men här kommer det(det tog en timme att lista ut vilken som var den bästa):

www.nadjacederquist.devote.se

jaa jag älskar hennes blogg!!

Snart så ska jag gå in på sajten coola spel(jag gjorde en slags bruks anvisning i ett annat inlägg på hur man går dit)men jag tänkte att jag ska väl hinna med ett inlägg.

Imorgon så är det ju första april så då får man ju luras så om man är lättlurad så får man se upp!Och snart e det ju påsk och då så får man äta påskägg men jag kanske e den enda i min klass som ska göra det?(vet ej).Jag planerar redan nu på vad jag ska ha på mig för kläder imorgon på lurar dagen det blir nog:ett linne,jeans,och en lila övertröja?Kanske inte passar ihop men jag är inte klar en så vi får se hur det blir?



/Krammar från fannyfin  

Av Fanny - 29 mars 2011 18:07

Tjena alla bloggare!

Jaa idag har det vart en ganska tråkig dag som sagt.Men jag jag har mycket roligt att berätta:på tisdagar så har jag piano:Jag hade fått i läxa att göra en egen låt på pianot.Vi har jätte mycket instrumment hemma hoss mig i det här  läget så har vi en keaboard och en flygel(det är ett stort piano).Och min piano lärare tyckte att den var jätte bra  .Det tyckte jag var jätte bra!!!!.Jag gillar piano men jag kanske ska sluta vet ej .Och så hade vi gympa idag vi spelade innebandy och så spelade vi spökboll.Mitt lag förlorade i spökbollen!.Men det var jätte kul iallafall.Och så var det värdens godaste mat idag i skolan!!.Det var pasta och köttbullar(jag älskar köttbullar!).Och alldeles nyss åt jag kvälls mat  .Snart så ska jag se på   .Sen går jag väl och lägger mig:


/hälsningar från fannyfin  

Av Fanny - 28 mars 2011 16:31

Hejsan Hoppsan allihopa!

 Idag har det varit en sådär dag.Jag har varit sjuk väldigt länge nu så att det var lite läskigt att gå till skolan igen.Jag var nyss inne på:www.fokis.se

      och kollade på hennes blogg den är så fantastisk! Idag har jag haft sy-slöjd.Det är så att jag aldrig ska ha nån trä-slöjd för att det finns trä och sånt som jag inte tål.Jag är allergisk mot väldigt mycket saker tilexemmpel trä.Och min pappa sa idag till mig att jag kommer att bli jätte bra på att sy eftersom att jag bara kommer att ha det.Och det är ju sant!

 Men iallafall så hoppas jag att alla har haft en bra dag idag(jag är väldigt glad och hoppig nu)!.


/100 kramar från fannyfin  

Av Fanny - 27 mars 2011 18:39

Tjena mors

    Idag så glömde jag att skriva ett inlägg  för att idag så kom den här data experten så det blir ett sent inlägg idag.Men det gör inget.Igår så iallafall kollade jag på KÖRSLAGET!Det var jätte bra!Jag älskar Körslaget.Och då så åkte en viss dam vid namn Yasmine ut.Jag ville att den här Ann-Louise skulle åka ut!!!!.Och den här dagen har gått SÅ LÅNGSAMT!Men det är väl kanske för att man skulle typ ställa klockan ett varv igår för jag åt lunch klockan  ett eller nåt.


/1000 krammar till allihopa från fannyfin  

Av Fanny - 26 mars 2011 10:29

Förlåt mig alla bloggare för att jag inte skrev nåt igår eller iförigår men jag hoppas att det inte gör nånting jag har sett på många andras bloggar och då står det att dom ska inte skriva på ett tag.Men jag kan inte sluta skriva för att jag går in på sajten coola spel nu ska jag skriva en slags bruks anvisning på hur man går dit:

gå först till google sen skriv coola spel,sen ta den första som kommer upp det står typ coola spel nånting nånting,sen finns det massor av spel som kommer upp ,det är jätte roliga spel för jag fastnar där varje gång.Men som sagt jag kan inte sluta skriva inlägg varje dag för att det är så kul och sen jag fick min blogg för några dagar eller veckor sen så har jag insett hur kul det är att ha en blogg och plus för att lär mig att skriva snabbare för förut var jag trög.Nu är jag hemma själv och jag sitter själv nere i vår källa och är vid datorn.Idag kommer det nån data expert hem till oss som ska fixa vår dator(det är väl nåt fel med den).För jag hade tänkt att jag skulle skriva tre inlägg varje dag men det blir ett idag och långt är det också.Så jag hoppas att alla mår bra.Föresten jag såg att Jessica och hennes partner vann igår på Let´s dance.Jag tyckte att Frank och Charlott skulle vinna men jaja.Fast jag tyckte att Jessicas sista dans var bäst.Hoppas att alla får en skön dag och så säger jag hejdå!




/kram från fannyfin  

Av Fanny - 22 mars 2011 17:06

             Hej alla bloggare jag har ju inte skrivit sen nu så att jag

            har ganska mycket att skriva:igår så gjorde jag ett slags

              skal till min mobil,fast det skalet innehöll bara två finger vantar.

             Om ni har kollat på bloggerskan fokis blogg så ser man nog

          jättemånga bilder på alla hennes mobilskal som hon har köpt.

            Foki är en väldigt stor förebild för mig.Inte så mycket att jag

             vill klä mig som hon bara för att ibland blir det förmycket.

            Idag var jag hemma från skolan för jag känner mig

           fortfarande sjuk.

      


/kram från fannyfin   


   

Av Fanny - 20 mars 2011 16:59

Hej och förlåt för att det inte blev nåt långt inlägg igår  .

Men jag hoppas att det inte gör någonting för jag är verkligen ledsen!

Idag så är jag fortfarande sjuk ska vara hemma imorn.Tyvärr så kanske det inte blir nåt inlägg imorn för att jag måste ju ha nåt att skriva om!!!!.Här kommer föresten den bästa bloggen(jag kunde inte bärja mig för att berätta ):


www.we2.bloggplatsen.se

 

 

 

/kram från fannyfin  

Av Fanny - 19 mars 2011 11:35

Hej alla ni som läser min blogg nu och tack tack för alla dom kommentarer jag har fått.Igår skrev jag ju ett jätte långt inlägg det kanske kommer ett lika långt inlägg idag efter mellis.




/kram från fannyfin  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards