FannyS

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fanny - 30 oktober 2012 19:00

Godkväll,
här kommer en sen tisdagsoutfit:
T-shirt = H&M
tights = H&M
strumpor = Kapphal.
Hoppas ni har haft en bra dag! :-)
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 29 oktober 2012 17:33

Hej hej,
jag vet att jag inte har skrivit på 2 månader men kom på för bara några minuter sen att jag ska fortsätta.
Just nu har jag höstlov som håller på hela denna vecka.
Och så fyller jag år den 7 november (snart!!) så nu på söndag kommer släkten plus familjen att fira mig, kommer att ta bilder då på presenterna!
I lördags var jag, lillasystern, mamma och farmor på ingivningen av Friends arena i Solna, andledningen till att vi var där var för att min pappa åkte på en av dom 60 motorcyklarna och då hade han fått biljetter till oss!! Det var den första konserten jag varit på så jag var nervös. Kronprinsessan var där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D
Jag har skaffat instagram så följ mig! Jag heter 99fannyS!
Det var nog allt, skriver mer imorgon!
Hoppas ni har haft en bra dag ;-)
//1000 kramar från FannyFin<3

Bild 1: Friends arena inuti med 46 000 personer i.
Bild 2: På varje stol fanns det 2 ljusstavar.
Bild 3: Så här såg det ut när det började och bandet Mustasch sjöng.
Bild 4: När bandet Sven Ingvars sjöng kom motorcyklarna in, pappa var med.
Bild 5: Roxette slutade konserten med att sjunga "Shes got the look" och medans alla stod upp och klappa händerna kom det guldconfetti!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards