FannyS

Alla inlägg under februari 2012

Av Fanny - 29 februari 2012 17:29

  

Hej allihopa!

Idag är det den 29 februari och skottdagen. Den dagen då även kvinnor kan fria.

Har tyvärr inte hänt så mycket idag. :(

Och snart så ska jag äta kvällsmat.

Jag skriver mer imorgon, hoppas att ni har haft en underbar dag!! ;)

///1000 pussar&kramar från Fannyfin  

Av Fanny - 28 februari 2012 19:19

Hej 

Idag är det tisdag. 

Gud vad det var soligt idag, nästan 8 plus-grader.

Gick till centrum idag och köpte detta:

H&M:Svart&vit randig kort kjol och ett litet block.

BOKHANDELN:Litet limstift,blyertspenna och en mörkblå tuschpenna.

GALLERIX:Vykort med en lila blomma.

Det är jätte skönt att ha SPORTLOOV! 

JAG SKRIVER MER IMORN, HOPPAS NI HAR HAFT EN UNDERBAR DAG  ;)

///1000 pussar och kramar från FANNYFIN    

Av Fanny - 27 februari 2012 17:32

Hej allihopa 

Idag är det måndag och jag har sportlooov!! ;)

Här kommer föresten dom första bilderna på Estelle, den lilla nya prinsessan:

        

(Koftan är stickad av Estelles mormor Alice.)

HON ÄR JÄTTEGULLIG! OCH NU TYCKER JAG ATT HON SER UT SOM EN ESTELLE! 


Idag var jag ute 2 gånger också som igår. Snön börjar försvinna lite.


Imorgon skriver jag mer. Hoppas att alla har haft en bra dag :)


///1000 pussar och kramar från FANNYfin   

Av Fanny - 26 februari 2012 17:58

  Hej bloggen!

Idag är det söndag och hela nästa vecka har jag SPORTLOOOOOV!!!

Idag har jag varit ute två gånger och ducshat. Och snart är det PIZZA  ;)

Igår var det ju MELODIFESTIVALEN 2012  deltävling 4 som var i MALMÖÖÖÖ. ----->

GLOBEN: Danny med "AMAZING". Lisa Miscowski med "WHY START A FIRE".

ANDRA CHANSEN: Dynasty med "LAND OF BROKEN DREAMS". Lotta och Christer med "DON´T LET ME DOWN".

Så nu vet ni vilka som åker till GLOBEN: 10 mars , Stockholm. ANDRA CHANSEN: 3 mars , Nyköping.

Jag har skrivit en lista om låten m.m , här kommer det:

ARTISTENS NAMN:

LÅTEN:

KLÄDERNA:

SCENFRAMTRÄDANDET:

ARTISTEN:

=TOTALPOÄNG:

Tänk en skala på 1-10 eller om du vill ha en högre siffra.

Mitt högsta totalpoäng är 23 och det var Molly Sanden med sin låt. Så nu ska jag hoppas att hon vinner MELODIFESTIVALEN 2012.

Föresten, var det någon som tyckte om Sean Banan  ????  ;)


////1000 pussar och helg-kramar från FaNnYfIn  

Av Fanny - 24 februari 2012 17:07

NAMN: Fanny.


STJÄRNTECKEN: Skorpionen.


FAVORITFÄRG: Svart, vit och rosa.


FAVORITBOK: Slott och sammanbrott -författardrömmar del 1.


FAVORITMAT: Tacos.


FAVORIT BLOGG: www.jjuliasalatino.devote.se


FAVORITFILM: Rio.


FAVORITDJUR: Inget.


FAVORITPROGRAM: Magi på Waverly place.


HOBBY: Piano, skriva, rita/måla, pyssla, lyssna på musik och blogga.


HAT-SAKER: Smält ost, blåbär, bacon, grädde, chips (utom tacoships/natchos), saft, lakrits, mint, läsk-drycker, Eric Saade, strumpbyxor, fusk, kiwi och oliver.


FAVORITGODIS: Choklad, pim-pim, snören, FOX, fruxo.


FAVORITKÄNDIS: Miley Cyrus och Bella Thorne.

///1000 kramar från Fannyfin  



Av Fanny - 24 februari 2012 16:52

Hej alla bloggläsare!!!

Den lilla prinsessan heter:

"Estelle" Silvia Ewa Mary   

Idag är det FREDAG och det är THE VOICE ikväll som jag ska se. :)

I nästa inlägg som jag ska göra så kommer det bli frågor som jag ska svara på.

///1000 kramar från FANNYFIN  

 

Av Fanny - 23 februari 2012 15:57

 

Jippi, det blev en flicka!!!  

Gud vad jag är glad!!!!!

Och man kommer att få reda på flickans namn imorgon när kungen ska prata. Undrar vad det blir.

Jag skrev ju tidigare att jag skulle ta pause i två dagar men jag fick lov att skriva och säga detta till er! :)

///1000 kramar från en glad Fannyfin  

Av Fanny - 22 februari 2012 20:44

  

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards