FannyS

Alla inlägg under november 2011

Av Fanny - 30 november 2011 17:06

Hej bloggen!

Idag är det onsdag, tidigare idag så gjorde jag ett inlägg då jag la till en

video på hur jag gör en text till min blogg och sen hur jag hittar den.

Men det blev fel och jag tog bort det, den videon var i 7 minuter och

6 sekunder och den blev 10 sekunder av nåt konstigt själ.

Men idag har det varit en bra+rolig dag. Glömde jag skriva igår att jag

hade spanskaprov då??? men jag hade det iallafall........

Ska snart äta kvällsmat och sen tv och sova. Hoppas att det inte blir så sent!

Men nu:

  

www.nathaliecederquist.devote.se

Hoppas att alla mår bra         

 TJINGELING  [chease]





 

Av Fanny - 29 november 2011 19:09

Hej alla bloggläsare!

Jag kommer börja med en ny sak : dagens blogg!!!! Jag hoppas att ni kommer gilla det  

www.nassies.bloggplatsen.se 

 Hoppas att alla mår superbra!!

Hejdå 




   

    

Av Fanny - 29 november 2011 18:09

Hej alla bloggläsare!

Idag är det tisdag och idag hade jag piano, förra läxan var "nu tändas tusen juleljus" och denna vecka

fick jag vänstra handen i läxa och det är superduper svårt!!!!

Men om jag tränar så går det nog lättare, men vi får se hur det blir med "tränandet"  ibland orkar

man inte........

Idag hade vi gympa , basket . Och eftersom jag är jätterädd för bollar (även för strumpbollar ) så var 

det lite läskigt . Men  det gick bra ändå tyckte jag!!!

Imorgon är det onsdag och då har vi inte: matte,no,slöjd eller gympa , alltså min favorit dag (förutom fredagar såklart).

Hoppas att alla mår bra!!!!!!!!!!!!!!!!

Dubbel tjingeling från mig 

 

 

 

 

     

Av Fanny - 27 november 2011 09:58

Hej alla bloggläsare!

Idag är det söndag och............................ 1 advent, igår gjorde jag en liten text för detta på www.pixlr.com:

  GLAD FÖRSTA ADVENT!

Alldeles nyss fick jag och min lillasyster adventspresenter, jag fick en blå mapp,en rosa bläckpenna och

depends naglefilare. Tack tack mamma och pappa!!!!!

Och igår tog mamma fram adventsljusstake och sånt och idag vid fika ska vi tända första ljuset!!!!!

Hoppas att alla mår bra idag!!!!

Kram från mig  (sig cheese) 




Av Fanny - 26 november 2011 18:59

Hej alla bloggläsare!  

Idag är det lördag och jag har inte bloggat idag för en sak men nu kan jag.

Hela dagen har varit bra, och nyss spelade jag poker med min familj.

Ska bara säga   tills vidare.

Hoppas att alla mår bra!!!!!!


Tjingeling  

Av Fanny - 24 november 2011 18:40

Hej bloggläsare!

Jag glömde skriva en sak i förra inlägget.

Först vill jag säga  

Jag gjorde den alldeles nyss på programet www.pixlr.com där jag gör alla mina headers.

Snart kommer det komma upp en video på hur jag gör mina headers,texter och vart jag hittar dom och laddar ner dom.

Det är väldigt när man lärt sig , först fattade jag inte nånting men nu tycker jag att jag lyckas.

Hoppas att alla förstår. Men om det blir stopp i huvut går man till www.aliceme.blogg.se  och tittar på hur man gör ( jag skrev det på ett annat inlägg men vill säga det igen )  :)

Hoppas att alla mår väldigt bra !!!!!

.PS. Imorgon kommer jag inte vara hemma under dagen , kommer hem på kvällen så det blir inget inlägg imorn .DS.


 

Av Fanny - 24 november 2011 17:32

Hej alla bloggläsare!

Jag var precis inne på: www.aliceme.blogg.se

Och tittat på en video om hur man gör snygga texter till sin blogg , och jag gjorde en. TACK ALICEME!

Idag har jag varit trött men JÄTTE HAPPY! 

Ska snart titta på tv , sen kvällsmat.

Hoppas att alla mår bra!!!!!


   

Av Fanny - 22 november 2011 19:07

Hej hej allihopa!

Idag är det tisdag och jag gick till skolan idag , och det var jättekul för att min kompis var där. Hon föllde även med mig hem f¨rån skolan.

Idag så hade vi no och då gjorde vi ett expriment av : vatten,vetemjöl,liten bägare och en omröringsstav.

Vi skulle göra eget lim/klister och det var jätteroligt!!!!!!!

Det var nog det ända roliga i skolan idag (förutom min kompis).

Och sen när hon gick var klockan kvart över fem så jag fick snabbduscha innan maten.

Och nu sitter jag här och skriver , kommer kanske det andra kapitlet från "långt ifrån liten" boken. För alla som inte orkar vänta längre på att höra (vet att jag inte skrivit tidigare men jag har gjort en omröstning om ni tittar längre ner och då får NI rösta på vad ni vill att jag ska skriva om, för jag börjar få ont om ideer.) vad som händer.

Skriver lite sent men jag har inte haft tid , nu ska jag gå och se på tv (medans jag ringer ett samtal).

Titta in på: www.nadjacederquist.devote.se

Hoppas att alla mår bra!!!!!


/1000 kramar från FANNYFIN  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards