FannyS

Alla inlägg under april 2012

Av Fanny - 30 april 2012 11:40

Hej allihopa igen! ;)Nu har jag ätit lunch och ska packa i det sista i min väska.Det kommer att bli ett till inlägg senare när vi är på väg!!!!!!Ikväll kommer vi att gå till majbrasan och karusellerna, fast jag och mamma ska gå till majbrasan för att hatar att det är mycket folk som trängs.Hoppas ni får en fortsatt bra dag!!!! :)///1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 30 april 2012 11:15

Hej alla bloggläsare! <3

 

Nu är det sista april och klockan är kvart över 11.

Idag så ska vi åka till min mormor och morfar och fira VALBORGSMÄSSOAFTON samt fira min mormor som fyller år  :)

Jag har iaf sminkat mig duschat. Snart ska vi äta lunch. Sen efter det ska vi åka.

Vi ska sova över hos dom så det blir kanske inte ett inlägg imorgon.

Andgående inlägg så skrev jag inte igår eller i förigår för att jag var trött och hade inte lust bara. :/

 

Svart kort kjol, 

mörkgråa tights,

svarta strumpor med vita prickar,

rosa,blå och vit blommönstrad t-shirt,

långt silver halsband med färgade stenar på.

Hoppas ni får en bra dag!!!! <3<3

///1000 kramar från FannyFin 

   

Av Fanny - 27 april 2012 19:44

Hej bloggläsare! :)


Nu är klockan kvart i 8 och snart börjar LET´S DANCE. Då ska vi titta och ha fredagsmys!!! ;)

Idag var det bra i skolan, jag hade matteprov som sagt men det gick bra.

Och till kvällsmat var det hamburgare!!!!!!!!! <3<3

Det blir inget andra inlägg för jag orkar inte skriva 10 på kvällen.

Fredagens mums hade jag tänkt att göra idag men jag vet inte, kommer jag att hinna??????? JAAAAAAA!!!!!!

TORTILLARULLAR MED SKINKA 

4 stora vetetortillas

100 g färskost (kan vara philadelhpia eller nån annan ost)

150 g rökt skinka i tunna bitar

1/2 litet isbergsalladshuvud

salt & peppar

GÖR SÅ HÄR:

1. Bred färskost på tortillakakorna.

2. Fördela skinkskivorna över färskosten.

3. Strimla salladen och fördela den över skinkan.

4. Salta och peppra och rulla ihop till tjocka stubbar. Skär rullarna i 4 cm tjocka stubbar.

ÄT!!! ;)

Nu ska jag gå och titta på tv.<3

Hoppas att ni har haft en bra FRIDAY FRIDAY!!! <3<3<3

/// 1000 kramar från FANNYfin 

    

Grön trevkartsär. topp (lång),

gröna byxor (toppen är instoppad),

vita gympaskor.

 

Av Fanny - 26 april 2012 21:43

Hej bloggen!  


Jag vet att jag skriver sent men jag har gjort jättemycket läxor: jag gjorde klart repetion 6 som jag skulle göra klart från matten idag och repetion 3 för vårt nationella matteprov imorgon. Jag började matten innan maten och blev klar 8 då jag började med SO:n för att jag skulle ha skrivit ett REPORTAGE om nånting så då gjorde jag det med mamma för hon hjälpte mig. Jag blev klar med allt efter att ha skrivit i skrivboken, till datorn och pappa rättat till stavfel och sedan skickat till min SO-lärare. Jag blev klar klockan 10, då drack jag mjölk, borstade tänderna och satte på pyamasen. Och nu kom jag på att jag inte har valt kläder till imorgon :/

Hoppas att ni har haft en super-bra dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

///1000 pussar från FannyFin  

  

Vit och svart randig trekvartsärm. lång topp,

gröna byxor (toppen var instoppad i byxorna),

gröna och vit randiga strumpor,

silver kors-halsband.

 

Av Fanny - 25 april 2012 20:15

HellO GuyS!!!


Nu är klockan 20.22 och jag älskar mitt liv, nej jag skoja. Nej men det är klart att jag gillar mitt liv men jag vill helst sluta vara så blyg i skolan och BARA LEVA LIVET. Samt prata högre, inte prata sluddrigt och iaf svälja när jag pratar.

Idag hände nåt ganska läskigt i skolan, jo min klass hade SVENSKA och två i min klass skulle redovisa om J. K Rowling som skriver Harry Potter böckerna som brandalarmet börjar ringa. Vår lärare säger högt för att överrösta alarmet -Spring ut! Alla i klassen springer då ut i en klump av vår klass och andra klasser. Ute kollar jag så att jag har allting med mig, det hade jag. Efter 10 minuter medelar rektorn att vi kan gå in, det hade varit nån som sattit på larmet.

Har tvättat håret idag oxå :)

Blir inget till inlägg.

SE DENNA BLOGG, LOVA!! : WWW.CALOL.BLOGG.SE

Nu ska jag gå och borsta tänder, läsa och soova. :)

Hoppas att ni haft en underbar dag!!!!

///1000 PuSsAr FrÅn FaNnYfIn    

  

Vit och svart randig topp,

gröna byxor,

vita gympaskor.

 

Av Fanny - 24 april 2012 20:46

Hej igen!


Det blev visst 2 inlägg idag då.

Har precis varit inne på www.pixlr.com och trixat lite grann och här kommer resultaten, det handlar självklart om mode:

 



   





   




   



   




 



   



   



    

Det var allt för idag, Bye bye!! :)

///1000 kramar från FannyFin 

   

Av Fanny - 24 april 2012 19:42

Hej hej bloggen! <3


Nu är klockan kvart i 8.

Jag har ju som sagt varit i skolan idag och det gick bra.

Sen så hade jag piano och jag ska börja spela en låt från Britney Spears som heter "Somtimes". Jag tycker den är bra och jag har tittat ett antal gånger på den videon på Youtube.

Och ikväll efter vi hade ätit kvällsmat så gick jag, lillasyrran och pappa på en promenad, vi gick i rask takt och joggade. Det var jättekul men ansträngande. Pappa tyckte att syrran och jag tränade samt sprang för lite men jag springer ju på gympan. Vi gick ganska långt och stannade 1 gång för att andas ut. Efter när vi kommit hem stretchade vi lite grann.

Det jag hade på mig när vi gick på promenaden var:

LJUSBLÅ MJUKISBYXOR,

MIN PYAMASTOPP(T-SHIRT),

ORANGE ÖVERTRÖJA,

VITA GYMPASKOR,

SOLGLASÖGON.

Tyvärr kommer det inte bli ett andra inlägg för att det är så pass sent.

Hoppas att ni har haft en bra dag!!!! ;)

///1000 pussar&kramar från FanNYfin    

  

Gröna byxor,

ljusrosa/mörkrosa randig topp,

rosa/vit randiga strumpor,

vita gympaskor.

Av Fanny - 23 april 2012 19:49

Hej igen!


Nu är det kväll o klockan är 19.50

Har redan borstat tänderna vilket jag skulle gjort i vanliga fall efter inlägget. ;)

Jag hade tänkt att det andra inlägget skulle handla om nånting te.x bok, mode, stjärntecken eller nåt annat. Kommentera gärna om ni har ett förslag. Det skulle vara jättekul  .

Det var allt för idag, önskar er en trevlig kväll <3<3

///1000 pussar&kramar från FaNnYfIn 

   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards