FannyS

Alla inlägg under november 2012

Av Fanny - 26 november 2012 16:13

Hej hej! :-)
Kom precis hem från min längsta dag (slutade halv 4) och sitter nu i köket och äter det på bilden nedanför, en mandarin+mjölk. Snart ska jag duscha och sen blir det engelskaglosor som ska in imorgon. Och gud vad det var mörkt när jag skulle gå hem. ;-)
Hoppas ni har haft en bra dag! :-))
//1000 måndags-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 22 november 2012 21:49

Hej bloggen. :-)
Nu ska jag lägga mig och sova.
Jag fick ju lov att gå idag till skolan och jag gick hem på sista lektionen. Och även om jag inte orkar gå imorgon måste jag det eftersom att jag ska ha matteprov nästa vecka och imorgon ska vi göra repetionen. Så jag måste vara pigg imorgon. (Tog en Alvedon imorse)
Hoppas ni har haft en bra dag! :-))
//1000 godnatt-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 20 november 2012 19:59

Hej igen! :-)
Tänkte bara visa dagens favoritspel innan jag går och sätter på pyjamas.
DAGENS FAVORITSPEL:
SUBWAY SURF.
Godnatt! :-)
//1000 godnatt-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 20 november 2012 19:49

Godkväll. :-)
Nu sitter jag i soffan och försöker tänka på något annat än migränen jag har. Var hemma igår också för den.
Hursomhelst, jag pysslade lite efter kvällsmaten och fixade denna julprydnad (bilder nedanför). Så här gjorde jag:
Jag använde; 1 topsburk, rött glittrigt lim, rött papper, natursnöre, bomull, röd blomma, liten pepparkaka med ett hål i, sax, linjal, penna, vanligt lim.
Jag gjorde så här: Först mätte jag längden med linjalen och limmade fast det röda pappret, sen så knöt jag ett natursnöre runt om innan jag hade sattit fast pepparkakan. Sedan tog jag det röda limmet och hällde på kanten. Sist fyllde jag den med bomull och la i blomman.
Ett enkelt och fint julpynt. ;-)
Hoppas ni har haft en bra dag! :-))
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 18 november 2012 22:25

Hej och godkväll. :-)
Jag har försökt 2 gånger att skriva idag:
1- Inget internet
2- Batteriet dog.
Men nu skriver jag, ja var på släktkalas idag och firade morfar på födelsedagen. Bild kommer längst ner på hur jag såg ut. Hoppas ni har haft en bra dag, nu blir det sova! :-)
Lila tröja med puffärmar - Lindex,
svarta strumpbyxor - H&M,
svart kort kjol - Lindex,
vit pärlarmband med berlocker - Glitter.
//1000 godnatt-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 17 november 2012 19:37

Hej igen!
La nyss upp ett inlägg med mina födelsedagspresenter från när jag fyllde 13. (Fyllde den 7 november)
Hade tänkt att berätta om min dag idag:
Jag vaknade 8 och tittade lite på tv innan det var frukost. Efter frukosten fixade jag med mössor, halsdukar och vantar (vi gör om vår hall och nu är den alldeles tom, pappa ska måla den sen sätter vi upp skåp m.m) Sen efter fika dushade jag. Och igår målade jag mina naglar, jag lade upp en bild på min instagram (99fannyS). Nu sitter jag och tittar på "Micke och Molle" på Disney Chanel. Skriver mer imorgon!
/1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 17 november 2012 19:22

Hej! :-)
Det var ganska länge sedan jag fyllde år men här kommer mina födelsedagspresenter:
Bild 1: En almenacka i turkos med blommönster.
Bild 2: Liten svart axelväska med nitar.
Bild 3: Clinique "chubby stick" i färgen 06 woppin watermelon.
Bild 4: Rosa lång sjal.
Bild 5: Cerisa mjukisbyxor.
Bild 6: Halsband med plaststenar.
Bild 7: Presenterna från släktkalaset; 2 presentkort på KICKS, ett presentkort på Gina Tricot, en på H&M och en stickad mössa.
Bild 8: En plastblomma med en vit vas.
Här var bilderna! Det blev dåligt ljus men jag ska ta nya i bättre ljus imorgon. Förresten imorgon ska vi åka och fira min morfars födelsedag, vi åker vid lunchtid och kommer hem efter fikat där. Kommer lägga upp en bild innan vi åker på hur jag ser ut.
Hoppas ni har haft en bra dag! :-)
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 16 november 2012 12:47

Hej hej,
Det var några dagar sen jag skrev och andledningen var för att det har hänt så mycket. Här kommer bilder:
Bild 1: Det här ljuset stod på bordet i köket! Temat var lila.
Bild 2: Sen gjorde jag en slags gloria(?) runt varje kopp.
Bild 3: Så här såg min "tårta" ut uppifrån.
Bild 4: Muffinsarna igen!
Bild 5: Så här såg muffinsarna ut innan mer smet, chokladbitar.
Bild 6: Min före och efterbild.
Hoppas ni får en bra fortsatt dag!
/1000 kramar från FannyFin<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards