FannyS

Alla inlägg under juli 2012

Av Fanny - 31 juli 2012 17:03

Hej bloggläsare!!
Igår var det hela 13 personer som tittade på min blogg, rekord!!! :)
Idag så målade jag mina naglar:
Det är en ljus neonrosa med gult skimmer och på bilden fick den 2 nyanser i solen men den är mer rosa än aprikos.
Bild 2 är dagens outfit som jag glömde imorse ;)
Aprikos t-shirt med tryck - Lindex
svarta jeansshorts - H&M.
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 30 juli 2012 21:01

Hej bloggläsare!!!
Här kommer en bildbomb:
Bild 1: Himmlen då vi var på Kairo
Bild 2: min macka på Kairo
Bild 3: min macka på Kairo
Bild 4: istee på Kairo
Bild 5: mina rosa flipflops, Kairo
Bild 6: min frukost idag.
Nu ska jag titta på OS :)
//1000 GODNATT-KRAMAR från FannyFin<3

Av Fanny - 30 juli 2012 13:30

Godeftermiddag :)
Igår funkade inte bloggplatsen på min mobil, det var därför jag inte kunde skriva mer :-/
Här kommer dagens outfit:
Citrongult lång t-shirt - H&M
rosa flätat skärp - H&M
grå mjuka shorts - H&M
grå strumpor - Lindex.
Skriver ett inlägg senare om skönhet.
Nu håller jag på att "packar" för att jag och min lillasyster ska sova i vår bäddsoffa i vardagsrummet. Därför att pappa ska måla i vår lilla garderob bredvid vårt rum. Så det blir outfit bilder där ;)
Hoppas ni får en bra dag!!!
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 29 juli 2012 11:50

Hej bloggläsare!!
Förlåt för en dålig uppdatering på bloggen, jag ska göra mer inlägg än Dagens outfit.
Här kommer den iaf:
Gul och vit randig t-shirt - H&M
grå tunna shorts - H&M
grå strumpor - Lindex.
Skriver mer senare, hoppas ni får en bra dag!!! :)
//1000 000 KrAmAr FrÅn FannyFin<3

Av Fanny - 28 juli 2012 10:44

Godmorgon!!!
Igår på Grönan var jättekul, idag åker vi och badar. Här kommer dagens outfit:
Blått linne - H&M
grå tunna shorts - H&M
gul bikini - H&M
Nu åker vi, tar med mobilen för bilder:)
Hoppas ni får en bra dag!!!
//1000 SoLiGa-KrAmAr från FannyFin<3

Av Fanny - 27 juli 2012 08:10

Hej och godmorgon!!
Idag blir det Grönan med familjen, kommer inte hem förnst efter fika.
Här kommer dagens outfit:
Rosa leopardmönstrat linne - Lindex
marinblå höga shorts - H&M
vita strumpor - ?
Hejdå //FannyFin<3

Av Fanny - 26 juli 2012 11:02

Godmorgon bloggen!
Inatt sov jag jätteskönt i min säng :)
Idag är det grå himmel och blåser lite, här kommer dagens outfit:
Blå t-shirt med Hello Kitty tryck - H&M
trasiga blå jeansshorts (det var gamla jeans som jag klippt om till shorts) - ?
rosa strumpor - Lindex.
Nu ska jag läsa lite, hoppas ni får en bra dag!! :)
//1000 HeMmA-KrAmAr från FannyFin<3

Av Fanny - 25 juli 2012 09:33

Godmorgon!!!
Guuuud vad soligt det är, och vi ska åka hem idag :/ Badade lite imorse som det sista doppet :)
Här kommer dagens varma outfit:
Rosa linne - Lindex
svart kort kjol - Lindex
rosa strumpor - H&M (syns inte på bilden).
Hoppas ni får en solig dag, skriver mer hemma :)
//1000 000 VÄLDIGT SOLIGA-KRAMAR från FannyFin<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards