FannyS

Alla inlägg under maj 2012

Av Fanny - 10 maj 2012 15:04

Hej hörrni!! Nyss lackade jag mina naglar och mamma lockade mitt hår. Nu övar jag på låtarna och sånt. Sen ska jag sätta på mig klänningen och skärpet!!! Gud jag är så pirrig!!! :/ Hoppas ni får en bra kväll!! ///1000 kramar från FannyFin<3<3

Av Fanny - 10 maj 2012 07:56

Hej hej!! Idag är det äntligen torsdag och konsertdagen. Jag ska snart gå till skolan, skriver mer när jag kommit hem för det kommer jag att göra tidigare. I alla fall se denna blogg: www.nathaliecederquist.devote.se Hoppas ni får en bra dag!! :) ///1000 kramar från FannyFin<3<3

Av Fanny - 9 maj 2012 20:12

Hej hörrni! 


Idag gick jag till skolan, och det hände lite saker:

Jag började med musik då vi övade en sång som min klass bara ska sjunga på vår konsert inorgon, jag har varit sjuk men nu känns det som att jag kan min stämma.

Sen hade vi svenska då jag gjorde klart mitt häfte om pronomen.

Hade gympa sen,  men var inte med för det är ju pollen ute och jag har varit hemma och sjuk och som tur var så skulle inte Fanny www.nassies.bloggplatsen.se vara med heller så vi satt inomhus och gjorde ett papper (eller flera!!) om orientering som dom andra i klassen skulle göra ute.

Lunch sedan: inte gott!

Hade spanska och pluggade till provet som vi i min klass faktiskt ska ha på fredag för min lärare pratade med min spanska lärare!!! Skönt, nu har jag 2 dagar på mig men jag och mamma tränade jättemycket ikväll!!!! :)

Och när jag kom hem så duschade jag också...... ;) Och så har jag sjungit och övat för konserten imorgon!!!!

Hoppas att ni har haft en bra dag!!! 

///1000 trötta-kramar från FANNYfin  

Av Fanny - 8 maj 2012 17:45

Hej bloggläsare!! 


Idag var jag hemma för jag mår fortfarande inte bra men jag ska gå imorgon till skolan för jag har spanska prov på torsdag och imorgon har jag också spanska och då måste jag träna i skolan och fråga min lärare en sak om provet. Men jag tränade lite till provet idag med mamma ändå :) Och så har jag också ett engelska prov på tordag, och på torsdag så ska 4m, 5m, och min klass ha vårkonsert och temat är pop och rock. Och vi ska gå hem direkt efter lunch, och vi har engleska prov efter lunch så jag inte om vi hinner det provet?? På vårkonserten ska jag ha på mig 50-tals kläder och smink!!! <3

Hoppas ni har haft en bra dag!! :)

///1000 kramar från FannyFin  

 

Rosa t-shirt,

grå tights med streck på knäna,

grön och vit randiga strumpor,

grå trekvartsärm. cardigan.

  

Tills vidare!!! ;)

Av Fanny - 7 maj 2012 14:11

Hej hej! 


Idag var jag hemma, mår forfarande dåligt.

Iaf nu sitter jag i soffan och en riktigt god vaniljmuffins med bär väntar på mig!!! :)

Har tittat lite på tv, duschat, skrivit ner spanskaprovet från ett mail samt tittat på denna blogg:

www.nattstad.se/patriciamutas

Ska snart titta in på H&M och leta bra kläder.

Jag har märkt att det har blivit jättepopulärt att INTERNET-SHOPPA, varje blogg jag har gått in på har det stått:

HAR PRECIS KLICKAT HEM ...... eller nåt liknande.

Hoppas ni har haft en SuPeRbRa DaG!!!! <3

///1000 kramar från FannyFin  

  

Ljuslila t-shirt,

grå tights med streck på knäna,

ljusgrå stickad t-shirt liknande cardigan,

rosa och vit randiga strumpor.

6/5

Av Fanny - 6 maj 2012 10:17

Hej! 


Idag är det söndag, och imorgon börjar skolan igen......

Som jag skrev i inlägget igår så skulle min familj åkt och badat, men jag mår inge bra så vi är hemma. Men det är också bra!!!! ;)

Nu hade jag tänkt att börja skriva om varje stjärntecken varje dag, och idag ska jag skriva om vattumannen:

VATTUMMANEN:    20/1 - 18/2

Allmänt:

Vattumannen är uppfiningsrik och en riktig nytänkare och de älskar att prova på nya saker. Vattumannen är en indvidualist som går sin egen väg vilket gör att de inte alltid uppskattar andras goda råd. Vattumannen är mycket vidsynt och tolerant och det är få som är så fördomsfriasom en vattumann. Vattumannen är verkligen kunskapens tecken, de är oerhört kreativa med många ideer och bollar i luften. Ibland tenderar vattumannen dock att bli så uppslukad av en ide eller ett projekt att de glömmer bort de små och praktiska detaljerna. Vattumannen har ett stort mått av medmänsklighet likväl som det är mycket skickliga människokännare. De formligen älskar människor och umgänge även om det då och då vill dra sig undan för att ha en stund för sig själva. Vattumannen är nämligen både utåtriktad men samtidigt ganska sluten om den egna personen och svåra att komma inpå livet. Vattumannen är väldigt charmig och vänlig.

Jobb som passar vattumannen:

Författare, talare, föreläsare, vetenskapsman och uppfinnare.

Vattumannens bra egenskaper:

-Fördomsfri.

-Orginell och uppfinningsrik.

Nu måste jag gå och fota och jag skriver mer senare!!!!

///1000 kramar från Fannyfin  

5/5

Av Fanny - 5 maj 2012 21:14

Hej!  

Idag är det lördag.

Idag var iaf i centrum och jag handlade det här:

LINDEX: svart borste, 3-pack armband med färgerna rosa, svart och vit, svarta jeans.

H&M: blå lång t-shirt med svart text(TRUE), 2 nagellack(mörkblå och ljusrosa).

Nu sitter jag och tittar på ishockey, inte för att jag gillar ishockey men hade inget annat att titta på helt enkelt. :)

 Imorgon ska vi åka och simma, men det blir en uppdatering även där.

Hoppas att ni har haft en bra dag!!!

 ///Kramar från FannyFin  

4/5

Av Fanny - 4 maj 2012 09:32

Hej!  


Idag är det FREDAG!!

Det har varit jättekul!!

Och nu får ni inte tro att jag ska sluta skriva, för det ska jag INTE 

Idag var jag hemma, mår inte så bra alls ...

Nu kommer dagens blogg föresten:

www.jjuliasalatino.devote.se

Ska snart klä på mig och gå in på www.H&M.se

Hoppas ni får en jättebra dag!! <3

///1000 sjuka&trötta kramar från FanNyfiN  

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards