FannyS

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fanny - 30 augusti 2011 17:41

Hejsan alla bloggläsare!

Jag ver att jag inte har skrivit på länge men nu nu gör jag det.

Nu ska jg gå och äta middag så jag skriver mer senare! 

Hoppas att alla mår bra!


/1000 kramr från FANNYFIN   

Av Fanny - 27 augusti 2011 14:11

Hej bloggläsare!

Det har krånglat så jag har inte kunnat skrivit heller!

Men jag skriver mer imorgon jag måste gå.Hoppas att alla mår bra jag gör det!

/10000000000 kramar från FAnnYFin  

Av Fanny - 21 augusti 2011 20:28

Hello bloggen!


Idag är det söndag.

Jag har inte kunnat skriva idag för vi har varit borta och vi kom hem nåt runt sju.Och då åt vi kvällsmat.Men nu skriver jag! 

Imorgon är det måndag och då börjar min skola!Mycket pirrigt!


/1000 kramar från fannyfin<3



Av Fanny - 20 augusti 2011 18:37

Tjena bloggen! 

Idag är det LÖRDAG!

Sista SOMMARKRYSSET ikväll kl.8:00.  

Idag till lunch va de´pancakes` å sen var det CANDY!(sen orkade jag ingen mellis) och till middag var det TACHOS!

Asså bara god mat idag 

Hoppas att alla mår bra!


/1000 kramar från FaNnYfIn   

Av Fanny - 17 augusti 2011 19:50

Hejsan bloggläsare!

Jag har inte så mycket att skriva men kolla på:

www.fff95.bloggplatsen.se

Sen har jag duschat idag och inte gjort så mycket mer!


/1000 kramar från FANNYFIN  

Av Fanny - 16 augusti 2011 13:37

Hello bloggen!

idag är det TISDAG och det är de sista avsnittet av ALLSÅNG PÅ SKANSEN ikväll och nu är det molnigt med pyttelite sol hoppas att det blir soligt senare på dagen!

Om ni undrar varför jag inte har skrivit på några dagar är det för att datorn har krånglat så jag har inte kunnat skicka mina inlägg dom senaste dagarna fast jag har trott de.Men nu går det!

Och en sak ni måste kolla på WWW.SOFIASFOTON.SE  hon skriver om mode och hennes vardagar och så tar hon vackra och snygga  bilder,det är en bra blogg!

Hoppas att alla mår bra!Jag gör det!


/1000 kramar från FaNnYfIn  


Av Fanny - 13 augusti 2011 15:49

HELLO BLOGGEN!


Jag vet att jag inte skrev nåt igår men jag skriver nu!

Idag är det då LÖRDAG och ikväll är det SOMMAR KRYSSET ,vi kollade på POSTKODSKAMPEN igår.

Och nu är det soligt ute hos mig.

Jag har gjort en omröstning om ni kollar nedanför så jag skriver inget idag.Men imorgon.

Hoppas att alla mår bra!


/1000 kramar från FANNYfin  

Av Fanny - 11 augusti 2011 15:50

Helojsan bloggen!

Idag är det torsdag och idag har jag varit hos tandläkaren och tagit bort tandsten.Jag har aldrig haft hål i nån tand så jag är väldigt glad för det.

Jag fortsätter med att skriva om smink för årstiderna och jag skriver om:

Mascara:

Vinter:svart,brunsvart eller brun.

Sommar:brun,brunsvart och svart.Eller en nyans som passar färgen på ditt hår och dina ögonbryn men en aning mörkare.

Höst:brunsvart,rödaktig brun,vilket som än passar dig bäst.Din mascara kan vara gyllene eller röda toner.

Vår:brun,ljusbrun,rödaktig brun,vilket som än passar bäst till ditt hår och dina ögonbryn.

Hoppas att alla mår bra!Är trött får vila lite  


/1000 kramar från FANNYFIN  


Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards