FannyS

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fanny - 31 augusti 2012 19:55

Hej,
jag vet att jag inte har skrivit på JÄTTE LÄNGE men jag börjar nu, måste verkligen skärpa mig nu :-|
Nu ska jag titta efter bilder under tiden jag inte bloggat, det var:
? Fingervantar från H&M
? Mörkrosa strumpbyxor från H&M
Det var allt, skriver mer imorgon. Nu ska vi snart titta på "Fångarna på Fortet", GODNATT!! :-)
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 23 augusti 2012 14:39

Hej fina ni!! :-D
Jag kom precis hem från skolan och nu ska det ätas mellis :-)
Dagen kändes så kort tycker jag. Men vi slutade ju 2 så nog kort var dagen.
En sak som vi gjorde idag var att skriva ett brev till oss själva från nu som vi ska läsa i 9:an!! SÅ KUL! :-D
Ska äta nu, HEJDÅ!!
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 23 augusti 2012 08:30

Godmorgon! :-)
Idag ska vi spela brännboll i skolan men jag vet inte vad som kommer hända sen för det ösregnar nu :-(
Pappa ska skjutsa oss för vädret och det är ju bra. Här kommer dagens outfit och smink:
Vit linne med tryck - H&M
blå trekvartslånga jeans - H&M
grå strumpor - Kapphal
ljusrosa munkjacka - H&M.
Skriver mer sen!!
//1000 kramar från FannyFin<3

PS: brun kajal från CLINIQE nr 105 chocklet lustre, lypsyl.

Av Fanny - 22 augusti 2012 21:48

Hej allihopa!! :-)
Jag vet att jag inte har skrivit, men idag började jag 7:an och jag hade inte tid då eller på dagen för efter skolan (var där i 1 timme) köpte jag gympaskor med pappa och lillasystern. Här kommer bilder:
Bild 1: min svarta klänning från H&M
Bild 2: mina svarta trekvartslånga tights från H&M
Bild 3: mina svarta sandaler från H&M
Bild 4: mina nya träningskor från DINsko.
Jag skriver mer imorgon innan jag går till skolan vilket jag alltid kommer göra på morgonen ;-)
Hoppas ni har haft en bra dag!!
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 20 augusti 2012 17:16

Hej bloggen :-)
Jag vet att jag inte har bloggat i helgen men i torsdags så åkte vi till min mormor och morfar, vi var där hela helgen och kom hem igår. Andledningen till att jag inte skrev då var för att det inte finns internet där :-(
Men här kommer bilderns som jag har tagit där:
Bild 1: det jag hade på mig dagen då vi åkte dit, toppen är från Lindex
Bild 2: outfiten dag 1. Toppen är från H&M, sjalen är från Lindex och jeansshorts från Lindex
Bild 3: outfiten dag 3. Toppen är från H&M, mjukisbyxorna är från H&M
Bild 4: jag målade naglarna i; ett mörkrosa nagellack från DEPEND i nr 5 och avslutade i ett lila nästan genomskilnigt glittrigt nagellack från DEPEND i nr 58.
Det var allt, jag glömde ta en bild på dagens outfit dag 2 men jag hade ett turkost och vit randigt linne från Lindex och ett par marinblå höga shorts från H&M. Nu ska jag städa och måla tånaglarna i färgen på bild 5 och 6 för jag börjar skolan nu på onsdag!! Föresten bild 7 är på DAGENS OUTFIT!!! :-D
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 15 augusti 2012 11:08

Godmorgon!!!
Har inte bloggat på ett tag men nu visar jag bilder från dom dagarna:
Bild 1: lillasyrran tog dagens outfit när vi åkte till Stockholm
Bild 2: statyn som vi åt vid
Bild 3: den blåa himlen
Bild 4: mina solglasögon vid statyn
Bild 5: en väg i gamla stan
Bild 6: Victorias blåa klänning inne på Livrustkammaren
Bild 7: fint litet vattenfall
Bild 8: samma som 7an
Bild 9: samma som 7an
Bild 10: bladvägg i gamla stan
Bild 11: jag målade nya naglar
Bild 12: DAGENS OUTFIT:
Vit t-shirt med blått tryck - Lindex
blå jeansshorts - ?
rosa strumpor - Kapphal.
Nu ska jag äta lunch, HEJDÅ!!! :)
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 15 augusti 2012 11:08

Godmorgon!!!
Har inte bloggat på ett tag men nu visar jag bilder från dom dagarna:
Bild 1: lillasyrran tog dagens outfit när vi åkte till Stockholm
Bild 2: statyn som vi åt vid
Bild 3: den blåa himlen
Bild 4: mina solglasögon vid statyn
Bild 5: en väg i gamla stan
Bild 6: Victorias blåa klänning inne på Livrustkammaren
Bild 7: fint litet vattenfall
Bild 8: samma som 7an
Bild 9: samma som 7an
Bild 10: bladvägg i gamla stan
Bild 11: jag målade nya naglar
Bild 12: DAGENS OUTFIT:
Vit t-shirt med blått tryck - Lindex
blå jeansshorts - ?
rosa strumpor - Kapphal.
Nu ska jag äta lunch, HEJDÅ!!! :)
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 10 augusti 2012 22:30

Godkväll :)
Idag väcktes jag tidigt och då åkte vi till mataffären och då köpte jag en tidning. Här kommer outfiten för dagen:
Ljusrosa linne - H&M
svarta tigths - H&M
svart kort kjol - Lindex
ljusrosa leopardmönstrad sjal - Lindex
vita strumpor - Kapphal?
Nu ska jag sova, GODNATT!!!
//1000 TRÖTTA-KRAMAR från FannyFin<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards