FannyS

Alla inlägg under november 2013

Av Fanny - 22 november 2013 12:01

Hej hej! :-)
Nu är det ENTLIGEN fredag och jag är i skolan.
Denna helg ska jag julpynta mitt rum!
Jag kommer att filma när jag gör de och lägga upp på videofyme (99fannyS).
Sen ska jag också berätta att denna december från 1 till 31 ha en julkalender då jag filmar bitar av varje dag och lägger ihop dom till en video och lägger upp på videofyme. Men jag väntar till första avsnittet med att säga vad den ska heta. Men den kommer vara julig! :-)
Nu ska jag äta klart, och sen ha en redovisning som jag inte direkt ser fram emot, men jaja. :-I
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 14 november 2013 12:01

Hej hej! :-)
Nu var det faktiskt ett långt tag sen jag skrev nåt på bloggen och om ni går neråt på blogginlägg ser ni varför.
Och nu ska jag inte säga att jag ska börja skriva varje dag och sedan att det inte blir så. Utan jag ska säga nu att jag ska skriva ibland när jag har tid, lust och ork.
Nu har jag lunchrast och äter min macka :-)
Jag hade tänkt berätta vad som hänt under tiden:
1. Den 7 november (1 vecka sen) FYLLDE JAG 14 ÅR! :-D
2. Jag har haft höstlov som var en ta-det-lugnt-vecka
3. Jag har pyntat mitt rum till halloween
4. Jag har köpt en egen liten julgran, ljusslinga m.m julpynt
5. Mitt egna rum är nu officiellt klart!
6. Jag har skapat ett eget youtube-konto
7. Haft läxor
8. Blivit jättearg för att Sara på Idol har åkt ut
9. Tänkt på att jag ska börja skriva på bloggen men inte orkat
10. Börjat med nya saker på ämnen i skolan som jag inte är så taggad för.
Nu ska jag äta klart, hämta böcker och ha svenska. Hejdå! :-)
//1000 kramar från FannyFin<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards