FannyS

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny - 31 december 2012 18:08

Hej hej!

Hade tänkt visa bilder som togs efter dom senaste bilderna, här kommer dom: (mer bilder imorgon)

 

Medans vi åt fika tittade i på "Sound of Music", fikat var bl.a paj.

   

Sen när det blivit mörkt gick jag och lillasystern ut och tände snölycktorna.

 

   

 

   

Mamma la på en vit duk på bordet och så blev det pyntat.

 

Pappa hittade fransk musik.

 

Så här ser vårt mini Eiffeltorn ut (en silver kalas-hatt som bandet gått av).

     

Så här ser jag ut.

Röda strumpbyxor - H&M

svart&vit randig kort kjol - H&M

blå tröja - Lindex

silver halsband - GinaTricot.

 

Min klädsel inspirerades av Frankrikes flagga.

Det var alla bilder från nu, snart ska vi äta och då kommer jag ta bilder på maten.

Sen hoppas jag att det blir ett litet inlägg som det bara står gott nytt år på (på 12 slaget). Men om jag inte gör det så får ni ändå denna bild nu i förskott:

 

Hoppas ni får en trevlig nyårskväll och middag! :-)

//1000 hungrig-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 31 december 2012 13:16

Hej igen.

Skulle bara skriva om min förmiddag+eftermiddan hitills.

Efter att jag skrivit mitt första inlägg gick jag ut mer lillasystern och gjorde 2 stycken snölycktor.

 

Sen gick vi in och åt lunch.

Direkt efter att jag ätit gick jag och tvättade mitt hår.

 

Och nu sitter jag i soffan och skriver med min dator.

Ska snart gå och titta på dom kläder jag ska ha ikväll, sen klockan 2 ska hela familjen se filmen "Måndag hela veckan".

Nu när jag då har laddat ner bilder från mobilen till datorn vill jag lägga upp en bild på naglarna jag gjorde igår, blev riktigt nöjd!  

 

Skriver mer senare, hoppas ni har haft en bra förmiddag! :-)

//1000 sista december-kramar från FannyFin<3


Av Fanny - 31 december 2012 09:34

Godmorgon! :-)
Idag är det nyårsafton och måndag. Nu sitter jag i soffan och pratar lite med mamma om glas till kvällens middag. Jag ska vara hemma iår som vanligt med familjen.
Snart ska jag sätta på mig kläder och gå ut och göra en snölyckta för ikväll. Det kommer nog att blir 3 eller 4 inlägg idag, skriver mer sen! :-)
//1000 morgon-kramar från FannyFin<3

PS. Bilden tog jag imorse när jag var trött.

Av Fanny - 30 december 2012 19:21

Hej igen! :-)
Nu hade jag tänkt visa i steg hur jag gjorde mina naglar nyss. Bilder+text.
Steg 1: Först tog fram dom nagellack jag skulle ha. (Alla jag valde är från Depend och jag tog nr. 33, 223 och 47.)
Steg 2: Jag tog bort det gamla nagellacket.
Steg 3: Jag målade naglarna i det genomskilniga lacket.
Steg 4: Sen tog jag det silvriga och målade på.
Steg 5: Efter att det torkat målade jag på det silver glittrande lacket.
Steg 6: När allt torkar ser det ut så här!
Steg 7: Sist målade jag på genomskinligt. (Ej bild på det)
Sen kan man ju ha andra färger och glittrigt nagellack på det, hoppas ni tyckte om det. Önskar er en fortsatt trevlig kväll.
//1000 glad-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 30 december 2012 16:48

Hej,
Jag skulle ju skrivit igår om nyår och vintermode. Men jag har inte hunnit och har nästan inte orkat. Idag kom farmor hit och åkte halv 5. Nu ska jag fixa lite saker och sen jag ska ta bort mitt nagellack och måla på nytt. LOVAR att jag visar resultat på hur det blir ikväll. Hoppas ni har haft en bra dag! :-)
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 29 december 2012 13:34

Hej,
idag är det lördag och nu sitter jag i vardagsrummet i soffan och äter på en dumleklubba. Hade bara tänkt skriva att igår på kvällen satt jag i min säng jättelänge och skrev ett inlägg om nyårs och vintermode. Jag höll på till halv 12 och sen när jag skulle spara det så stod det inget internet. Så jag försökte att trycka på spara igen men det hände inget. Så det var bara att ge upp och lägga sig och sova. Ska skriva nytt idag. Hoppas att det funkar då.
Nu ska jag vila lite och sen packa upp mer. Hoppas ni får en bra fortsatt dag. :-)
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 28 december 2012 10:12

Godmorgon! :-)
Idag är det fredag och om 3 dagar är det nyårsafton. Min familj väljer ju alltid ett land som vi fixar mat och musik från det landet. I år ska vi ha Frankrike. Menyn kommer att komma senare+bilder. Nu ska jag klä på mig kläder och gå ut i snön. Skriver mer senare, hoppas ni har en bra morgon.
//1000 fredags-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 27 december 2012 20:20

Bild 1: När vi kom till mormor och morfar åt vi gröt till lunch.
Bild 2: Så här såg jag ut.
Bild 3: Dom tände marschaler.
Bild 4: Efter Kalle Anka med julfika och presenter åt vi julbord och här är min tallrik.
Bild 5: Julgranen.
Bild 6: En julklapp, halsband.
Bild 7: En julklapp, svart nagellack.
Bild 8: En julklapp, mörkblått nagellack.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards