FannyS

Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny - 31 maj 2011 13:09

Hejhej!

Jag vet att jag inte har skrivit nåt men här kommer det massor.

Idag så är det ju tisdag och nu är jag hemma för att igår var jag sjuk och då så hade jag ont i huvudet bland annat och idag efter vi hade haft ett matteprov om area och skalor då fick jag en sprängandes huvudvärk så min pappa hämtade mig och han är hemma med mig nu.

Imorgon så har min skola(tror jag?) en orginterings dag och jag ska vara en funktionär till min klass.

Hoppas att vi vinner!

Vi ses väl senare ByeBye!

/kram ifrån FANNYFIN  

Blev just sugen på GLASS MED STRÖSSEL OCH KOLASÅS  .

Av Fanny - 26 maj 2011 18:08

Tjenamors allihopa!

Gud vad jag har saknat er  !

Men nu ska jag börja skriva igen.

Idag är det torsdag och idag till lunch var det pannkakor och ÄPPLEN så jag fick lov att sitta utanför klassrummet och äta mackor/som vanligt när det är pannkakor./

Och så hade vi GYMPA och det var jättekul,vi körde frisby.

Jag var inte med men det såg roligt ut iallafall.

 Nu ska jag gå upp och läsa läxa till imorgon.

Och då kommer mera ifrån mig fannyfin så vi ses!

Kram från FANNYfin  

Av Fanny - 5 maj 2011 15:03

Tyvärr så kommer jag inte skriva mera på grund av andra saker så vi ses kanske om några dagar bloggen.

Puuuss och kraaam från FANNYFIN;D

Av Fanny - 2 maj 2011 18:08

Hejsan;)

Idag så är det MÅNDAG och min Fannyfin Love is:

HELLO KITTY!

Här kommer en bild på hello kitty:

  

Visst e den söt!

Idag till lunch var det äcklig mat!!!!

Idag hade jag sy-slöjd.


Puuuss ooch krraaam frååån faaaannyyfiin;D



Av Fanny - 1 maj 2011 14:24

Hejsan!

Idag så är det den första maj och vi är fortfarande hemma hos min mormor och morfar och nu så skriver jag ett litet inlägg.Jag ska snart gå och tjata på mina föräldrar ifall jag får börga blogga på min mobil och jag  vet att det kostar men jag vill ändå göra det!

Jag hoppas att alla mår bra och att alla gör det som dom gillar jag mår iallafall jättebra!!!

Iförigår så målade jag mina naglar i färgen mörkrosa och igår så satte jag på ett par lösnaglar och sen kunde jag inte få upp mitt hår så då tog jag av mig dom så att då gick massor av nagelack bort så då fick jag att måla på det som var borta men nu ser det iallafall bra ut men det finns stora klumpar av nagelack på naglarna.

Vi åker hem idag efter fikat det tar typ en timma+några minuter  till.Men iallafall så åker vi hem och då kanske det blir ett inlägg hemma(vet ej?).

Imorgon så är det måndag:SKOLA IGEN och då så hoppas jag att mitt sim-kort kommer för att jag väntar på ett(om ni undrar varför jag skriver så, så är det för att om jag försöker sätta på min mobil så står det sim-kort ej godtjänt.)

Men det är måndag en tråkig skoldag för mig det blir:matte  ,och nånting mera tråkig dag va.

Jaa nu ska vill väl paka ihop oss sen äta fika och sen åka.


/puss och kram från fannyfin;)


Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards