FannyS

Alla inlägg under januari 2012

Av Fanny - 30 januari 2012 17:51

Hej alla bloggläsare!

Idag är det måndag och det är vecka 5 och klockan är 17:55 nu.

Vi hade inga läxor från skolan förutom spanskan till torsdagen. ;)

Jag duscade idag...:).... 

Snart ska vi äta kvällsmat (korv i ugn och potatismos). Sedan kommer jag titta på tv och kanske öva mera på piano-läxan och senare sova..

/1000 kramar från Fannyfin  

Av Fanny - 28 januari 2012 11:05

God morgon alla bloggläsare!

Idag är det lördag. Idag vaknade jag 5 över halv 7 och tittade på tv och sen var det frukost och efter det tog vi bort granen, min familj gjorde julgransplundringen lite annorlunda. Men nu är allt borta...  

Och alldeles nyss gjorde min mamma blåbärsmuffins som vi SÄKERT kommer äta till mellis!

   "To Be With You": Mr Big

Jag önskar er alla en bra fortsatt dag.  

/ 1000 kramar från Fannyfin  

 
Av Fanny - 25 januari 2012 13:26

Hej alla bloggläsare!

Nu är jag hemma för jag gick hem från skolan-mår dåligt..

Går kanske imorgon, får se.

Här är en lista på vad jag ska gå in på nu:

1: www.google.se

2: www.posh24.se

3: www.H&M.se klädkollektion för våren

4: www.coola spel.se

Det var allt. 

Hoppas att alla mår bra. <3

/100 kramar från Fannyfin ;)

(PS: Gick inte med smileys idag...)

Av Fanny - 24 januari 2012 17:52

"You´re The Insperation", av CHICAGO.

// Fannyfin  

Av Fanny - 24 januari 2012 17:37

Hej bloggen !!

Idag är det tisdag.. <3

Idag hade jag   och i läxa har jag "It must have been love" av Roxette för att jag älskar den låten, och Roxette.

Spelade lite när jag kom hem.

Ni vet inte att på svenskan i skolan så håller vi på och gör en annorlunda "Askungen-saga" och jag blev precis klar idag och min lärare satte på spiral och plastade in den. Kommer kanske skriva av från min bok till bloggen.

1 problem och 1 lösning heter den. Blev väldigt nöjd med den. 

Ska snart äta  och sen    och tillslut ZzzzZzzzZzzz..... ´

// 1000 kramar från FANNYFIN  

Av Fanny - 21 januari 2012 10:27

Hej!

Jag vet jag vet,har inte skrivit på länge men skolan har börjat och det är läxor m.m

Men jag ska fortsätta nu att skriva varje dag. Idag kommer jag inte skriva mer för det kommer gäster.

I för igår så såg jag på programet `So Random´ på Disney Channel och då vvar gästen där MISS PIGGY .

Därför är jag nu helt galen i henne, här kommer bilder:

                

Miss Piggy  

Jag skriver mer imorgon!

/ Fannyfin  

 

9/1

Av Fanny - 9 januari 2012 17:17

Hellu hellu! 

Idag är det måndag. Idag är sista dagen på lovet för mig, och jag börjar skolan imorgon.........

Men det kommer bli kul, men det blev LITE ÄNDRING på schemat IDAG så vi börjar halv 9 i klassrummet istället för att ha gympa...

Idag har jag duschat och gjort det ena och det andra.

Snart ska vi äta pannkakor och sen titta på tv och ZzzZzzZzz.....

Tyvärr blev det inga bilder från när jag shoppade i fredags förra veckan,men jag kan ju försöka när jag är klar med detta inlägg....eller nu ska vi äta och sen ska jag göra det sista för imorgon som att välja kläder.

DAGENS LÅT: IT WON´T COOL OFF;av Dean Martin.

BYE BYE 


/ FannyFIN   

8/1

Av Fanny - 8 januari 2012 16:51

Hej alla bloggläsare!

Idag är det söndag , vi hade lite saker att göra idag så jag har inte skrivit tidigare OCH så blev det ett STORT fel på datorn igår när jag skulle skriva ett inlägg,men nu kommer det efterlängtade testet:

VAD MINNS DU AV KÄNDISÅRET 2011?

FRÅGA 1: Tjejfavoriten Justin Bieber och hans kärlek började visa sin kärlek öppet.Vad heter hon?

1: Bella Thorne

2: Selena Gomez

3: Demi Lovato

FRÅGA 2: Året 2011 var året då Britney Spears gjorde comeback.Vad heter skivan hon släppte 2011?

1: Femme fatale

2: Circus

3: Blackout

FRÅGA 3: Jessica Alba födde den 30 augusti sin andra dotter, vad heter hon?

1: Haley

2: Honor

3: Haven

FRÅGA 4: Den sista filmen om Harry Potter och hans vänner gick upp på biograferna,vad heter filmen:

1: Harry Potter och döden: del 2

2: Harry Potter och dödsrelikerna: del 7

3: Harry Potter och dödens väntrum: del 2

FRÅGA 5: Ett av årets stjärnskott blev känd genom serien "Shake it up" där hon spelar dansaren Cece Jones.Vad heter skådespelerskan?

1: Bella Thornton

2: Bella Whright

3: Bella Thorne

FRÅGA 6: Jedward slog igenom med buller och bång i "eurovision song contest" 2011 med låten lipstick. Men minns ni vilken placering låten fick?

1: Åttonde plats

2: Sjunde plats

3: Femte plats

FRÅGA 7: 2011 har varit fullt med söta killar som blivit nya favoriter.En av dom är den här sångaren.Vad heter han?

1: Bruno Mars                                              
     Ledrådar: Ljust hår,kort hår,har gjort egna flingor,har varit med

2: Miles Teller                                            
      på programet "så flippat",sångare.

3: Cody Simpson  

FRÅGA 8: Amanda Seyfried spelade under 2011 huvudrollen i den klassiska sagan om rödluvan.Men vilken är filmens titel?

1: Red Hood

2: Red Riding Hood

3: Red Girl

Kommentera rätt svar till inlägget och du kan vinna en länk till din blogg på min. LYCKA TILL! ;)

Imorgon kommer bilder från när jag shoppade i fredags den 6 januari.......har inget mer att tilläga......

HEJDÅ! 

PS: Titta på denna blogg; www.jjuliasalatino.devote.se :DS  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards