FannyS

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny - 30 april 2011 19:33

Hejsan!

Idag så är det VALBORDSMÄSSOAFTON och det tycker jag är kul!

Och en annan sak är att min:MORMOR FYLLER ÅR  !!!! GRATTIS GRATTIS!

vi är hemma hoss dom nu vi ska snart gå till majbrasan och sånt där.

Puss och kram från en glad fannyfin  

Av Fanny - 29 april 2011 16:45

Hejsan hejsan!

Idag så är det friday min bästa dag på hela veckan(förutom lärdag och söndag da).

Idag så fyller min FASTER år  ! och det firar vi för att min farmor och min faster är hemma hos oss och hela min familj.

Idag till lunch i skolan så var det ris med nån slags gryta (blä !)

Den bästa bloggarna är:

www.aliceme.blogg.se

www.we2.bloggplatsen.se

www.vasbybrudarna.bloggplatse.se

www.nadjacederquist.devote.se

Det var dom bästa,fyra stycken blev det.


/1000 kramar från FANNYFIN  

Ps.Vår pjäs gick bra!.

Av Fanny - 28 april 2011 16:33

Hej hej bloggen!

Idag så är det:TORSDAG det är en bra dag(tycker jag).

Idag så har jag haft gympa UTE! Jag fattar inte varför vi inte fick vara inne  .

Iallafall så är det ju polen ute om några inte vet var det är så är det som gula saker som flyger runt och dom som är allergiska kan bli väldigt dåliga och jag är allergisk och jag är allergisk  mot  polen egentligen så vet jag inte hur man stavar det men iallafall nu vid den här tiden så är det mycket polen ute så det kliar i min näsa och sånt där och om jag  springer ute så blir det jobbigt med min astma(jag har astma).Till lunch idag var det:

mackor för mig,

jag är ju allergisk mot äpplen och det var det i matsalen idag så att jag fick sitta utanför klassrummet och äta mackor som ni redan vet.

Och i morgon så är det ju fredag och då i skolan så brukar vi alltid varannan fredag att några uppträder det är jätte kul jag har aldrig uppträtt så att det här kommer att bli den första gången.Jag kommer att uppträda med 5 eller 6 stycken två av dom har en gemensam blogg som heter:

www.we2.bloggplatsen.se

Den är bra!


/1000 000 kramar från fannyfin  

Ps. här kommer en till bild från cocco:

 

Av Fanny - 26 april 2011 17:11

Hej hej  

Idag så är det tisdag,  jag har haft piano idag också.

På min rubrik så står det Fannyfin Love och min favorit sak den här dagen är:

Fannyfin Love MINI FRUKT TÅRTOR!

Jag älskar små söta mini frukt tårtor med frukt  och sånt här kommer en bild på en frukttårta:

  Visst ser den smaskig ut!

Du kan hitta fler såna här smaskiga bilder på www.cocco.se man blir dräglig bara man kollar.

Idag till lunch i skolan så var det: pasta med ost och skinksås det var mosig pasta  inte gott!!!!!



/1000 kramar från FANNYFIN  


Av Fanny - 25 april 2011 18:18

Hejsan hejsan!

Idag så är det måndag jag har varit hemma idag inte för att jag har varit sjuk eller nånting utan jag har fortfarande påsklov och så är det ju röd dag.

Det var en bra dag.

Jag har på mig en vit  t-shirt med LADY GAGA  på och det står:LOVE OF FAME med stora bokstäver på och vita tunna shorts och prickiga små strumper.

Idag så ska vi se på finalen av KÖRSLAGET på fyran klockan åtta ifall det är nån som inte vet det och kollar på min blogg.

Och jag vill tacka alla som har kollat på min blogg dom är BÄST!

/1000 kramar ifrån FANNYFIN  

Av Fanny - 23 april 2011 17:54

Hej nu så är jag hemma hoss min mormor och morfar hoppas att alla mår bra!


/1000 kramar från fannyfin  

Av Fanny - 23 april 2011 10:30

Hellu  allihopa idag så är det PÅSKAFTON!

Idag så kommer jag inte att vara hemma för att min familj ska ju som sagt åka till  mormor och morfar så då kommer det inte att bli nåt inlägg men det kanske blir nåt för att dom har en dator (en trög,gammal) och då kan jag skriva ett.Jag kommer att vara hoss dom idag ,söndag,och måndag fast vi åker hem på eftermidan.Och när jag har gott ur det här så ska jag snappt gå till fokis blogg sen ska jag gå upp(vår dator är på nedervåningen av vårt hus) och sätta på mig ögonpenna och läppglans sen ska vi väl äta lunch(en tidig lunch) och sen åker vi kommer att sakna er .


/1000 kramar och glada påsk  hälsningar från:FANNYFIN  

Av Fanny - 22 april 2011 09:53

Tjena allihopa!

Idag så är det LÅNDFREDAGEN det är allså PÅSK fast imorgon så är det ju påsk men strunt samma!

Idag är det den första gången nånsin som jag skriver efter jag har ätit kvällsmat eller innan och det måete vi ju fira! Plus att igår fick jag reda på att det inte bara är min farmor som kommer idag utan att min underbara moster också kommer!

Och så måste jag berätta att istället för att mina rubriker  ska heta typ:En helt vanlig....

så ska den heta "Fannyfin Love" då ska jag först skriva en sak som jag verkligen gillar och sen kanske skriva varför.Det tyckte jag låter som en bra ide så då kommer jag alltså att blanda rubrikerna med: en helt nånting och "FannyfinLove".

Och idag när jag vaknade så låg det ett paket under min stol i köket och under min lillasysters med och gissa var som låg i mitt paket:

en bok som heter:KRAMAR OCH KRÅNGEL".

Bara så ni vet så står det krångel inte nåt annat!

Iallafall så mår jag bra och jag hoppas att alla mår bra som kollar på min blogg.



/1000  KRAMAR  FRÅN  EN GLAD  FANNYFIN  SOM GILLAR  PÅSK  

GLAD PÅSK!!!!!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards