FannyS

Alla inlägg under juni 2013

Av Fanny - 29 juni 2013 11:06

Hej!

Här kommer shoppingen från igår den 28/6:

 

Linne från New Yorker

 

Simglasögon från Clas Ohlson (var inte i när jag tog bilden, var utomhus)

 

Markeringspapper från Bokcompaniet

 

Bokstav (F) från Gallerix

 

Hår-blommor från New Yorker.


Hoppas ni hade en bra dag igår! :-)


//FannyFin<3

Av Fanny - 26 juni 2013 20:00

Hoppas ni har haft en bra dag!
//1000 onsdags-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 25 juni 2013 17:32

Hej och hallå! :-)

Det var ett tag sen jag skrev men nu är jag här igen!

Förra veckan va det ju midsommar och efter detta kommer jag lägga upp bilden som uppfattar hela min midsommar.

Nu hade jag tänkt ha en frågestund från idag till nästa onsdag, så fråga på bara!!!!  Jag svarar på allt utom min adress och sånt.

Fråga gör ni en kommentar eller i frågerutan bredvid!  


Hoppas ni har haft en bra dag! :-) (och midsommar)

//1000 tisdags-kramar från FannyFin<3


PS: Jag har instagram: 99fannyS

Och så har jag videofyme: 99fannyS

Av Fanny - 14 juni 2013 19:20

Lila mobil-skal - 20 kr

Svart paljett skärp - 10 kr

Smyckes väska man kan hänga upp på väggen - 50 kr
(Jag la i mitt smink i den och hängde på väggen bredvid min säng)

//1000 snart film-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 14 juni 2013 17:17

Wohoo!! :-)

Outfiten jag hade igår:
? Klänning - Lindex
? Klackar - Din sko
? Vit kofta - Lindex
? Halsband - Farmor :-)
? Rosett - H&M
? Smink:
Brun-sotade ögonlock, svart mascara, concealer, puder, lypsyl, "chubby stick" i rosa, ifyllda ögonbryn.

//1000 sommarlovs-kramar från FannyFin<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards