FannyS

Alla inlägg under januari 2013

Av Fanny - 31 januari 2013 20:41

Hej och godkväll.

Detta får bli ett kort inlägg för min syster vill lägga sig och jag måste gå in i badrummet.

Har varit hemma idag igen och vilat. Tittade nyss på alla inlägg jag gjorde 2011, det var kul att se hur bloggen har ändrats (och jag) under tiden. I mars har jag haft bloggen i 2 hela år!!! :-)

Ska sätta på pyjamas nu och fixa mig, sen är det läsa och sova. GODNATT tills dess! :-)

//1000 torsdags-kramar från FannyFin<3


PS. Bild på mig från 2011.

 

Av Fanny - 30 januari 2013 20:11

Hej och godkväll.
Nu sitter jag i soffan och vilar lite, ska därefter gå och borsta mina tänder.
Blev hemma idag igen och har varit i soffan hela dagen förutom då jag gått på toa eller hämtat mat från köket. Har inte gjort så mycket annat, skriver mer imorgon! :-)
//1000 GODNATT-kramar från FannyFin<3

PS. Bilder från i måndags när jag hade konserten:
1: Så här så jag ut på morgonen innan jag gick till skolan
2: Jag sminkade ögonen så här
3: Så här såg jag ut på konserten
4: Snabba bilder jag tog innan jag gick
5: Precis innan jag och mamma gick till kyrkan
6: Bild som jag tog i kyrkan på andra konserten när jag inte var med (mådde inte bra).

Av Fanny - 29 januari 2013 22:39

Hej och godkväll.
Nu sitter jag i sängen och ska bara spela lite på mobilen och sen ska jag sova. Förlåt för att jag inte skrivit men igår så hade jag den klassiska konserten med 8:orna och 9:orna, mådde INTE så bra och fick lov att gå från scenen/golvet och sätta mig hos mamma. Satt där tills den var slut och var inte med på andra konserten. Synd men vad ska man göra? Gick iallafall hem med mamma, tog Alvedon och somnade. Imorse tog jag Alvedon igen och har varit hemma i soffan och vilat. Imorgon vet jag inte hur det blir men jag hoppas att jag ska gå då jag har so-läxförhör och piano. Ska släcka lampan nu och sova, ses imorgon! :-)
//1000 GODNATT-KRAMAR från FannyFin<3

PS. Bilder från igår kommer imorgon, orkar inte nu.

Av Fanny - 27 januari 2013 13:35

Hej. :-)
Nu sitter jag i soffan med kläder på, åt för nån timme sedan.
Idag ska jag öva låtar, duscha, öva geografi, prova kläder till imorgon och fixa lite saker. När jag är klar med detta inlägg ska jag öva på geografi, skriver mer senare! :-)
//1000 söndags-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 26 januari 2013 17:47

Hej igen! :-)
Nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på tv (Sverige kom på plats nummer 6 i skridskor!), ska ära snart.
Nyss så målade jag mina naglar och efter maten ska jag ha på genomskinligt så det håller längre. Annars har jag övat sånger, druckit mango-milkshake (bild 4) och vilat. Ses imorgon! Hoppas ni har haft en bra lördag! :-)
//1000 lördagkvälls-kramar från FannyFin<3

PS. Målar med H&Ms "WHY SO BLUE" och Depends nr. 33.

Av Fanny - 26 januari 2013 12:15

Hej och glad lördag! :-)
Nu sitter jag i soffan och har precis ätit lunch. Och eftersom det är helg kommer min klädsel upp nu.
Idag ska jag öva på sånger till konserten på måndag, måla naglarna och göra geografi. Jag ska måla naglarna i en mörk färg, har tänkt på en mörkblå eller kanske svart? Hursomhelst ska jag inte måla dom i nån skrikig neon-färg. ;-)
Ska gå och hämta musik-pärmen nu och öva lite, skriver mer senare! :-)
//1000 lördags-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 25 januari 2013 21:49

Hej och godkväll. :-)
Nu sitter jag i soffan och tittar/halvtittar på Farmen.
Innan kvällsmaten så tvättade jag mitt hår, tog bort gamalt nagellack, klippt naglar och innan jag lägger mig ska jag ta kräm på mina naglar och nagelband så dom blir bra till imorgon när jag ska måla dom. Ska gå och borsta mina tänder nu, hejdå! :-)
//1000 GODNATT-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 25 januari 2013 16:26

Hej igen. :-)
Sitter i soffan nu och ska gå in i badrummet strax för och tvätta mitt hår, ansiktet och sätta på pyjamas. Skriver KANSKE när jag har kommit ut och när det är mer kväll. Ses då! :-)
//1000 äntligen fredag-kramar från FannyFin<3

PS. Bättre bilder på min klädsel idag som jag lovade.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards