FannyS

Alla inlägg under september 2013

Av Fanny - 21 september 2013 12:23

Svar:
Jag är 153,5 om jag inte har växt mer. //1000 tack för din kommentar-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 17 september 2013 10:32

Hej hej! :-)

Nu har jag långrast och passar då på att skriva ett inlägg.

Målade mina naglar igår i lila och blå ombre med glitter. Jag fotade varje steg så här kommer det:

Nagellacken jag använde:

H&Ms Blue glitter (?)

Kicks nr. 26 Purple rain

   

Depend nr. 41

   

Kicks BASECOAT

 

Depend TOPCOAT

   

Jag började med att måla på basnagellacket från Kicks

     

Sen målade jag hela nageln med den mörklila färgen från Kicks

 

Jag gjorde ett andra lager också

   

Sen duttade jag mörkblå färg längst upp på nageln med ett vikt toalettpapper

     

   

Sen målade jag på det blå-glittriga över hela nageln och avslutade med topplack

     

Nu ska jag hämta spanskaböcker och sen fixa i mitt skåp tills jag börjar.

Hoppas ni har haft bra dagar! :-)

//1000 tisdags-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 13 september 2013 12:31

Hej och hopp! :-)
Sitter på lunchrast nu.
HADE TÄNKT ATT HA EN FRÅGESTUND SÅ SKRIV EN MASSA KOMMENTARER OCH FLER FRÅGOR I VARJE. EFTER SKA SKRIVA SVAR PÅ MIN BLOGG OCH SVARA I VIDEO PÅ VIDEOFYME (99fannyS).
Ville bara berätta, hejdå! :-)
//1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 8 september 2013 12:23

Här får ni 3 bilder från när Nemo gick sin första promenad. (Han är 8 veckor)
Hoppas ni mår bra! :-)
//1000 söndags-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 7 september 2013 17:12

Hoppas ni har haft en bra dag! :-)
//1000 Nemo-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 6 september 2013 16:13

Nemo är en 8 veckors Yorkshire terrier. Han sover nu. :-D
//1000 jag har en hund-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 6 september 2013 12:08

Hej och glad FREDAG!!!!! :-)

Här kommer dagens sista-dagen-i-skolan-outfit-tills-det-är-helg. Jag tog dom imorse med en dålig webcam:

 

Svarta tajts - H&M

blå jeansshorts - kusins jeans som jag klippt till shorts

vit t-shirt med svart tryck - Lindex

röd/vit/svart skjorta - H&M

halsband - Gina Tricot.

Hoppas ni har en bra sista skoldag! :-)

//1000 fredags-kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 5 september 2013 12:26

Hej och halloj! :-)
Nu hade jag tänkt prata om lite saker som alla i min klass vet förutom jag:
NYA LÅTAR - Jag håller inte direkt koll på dom nya låtarna som kommer för jag bryr mig inte så mycket. För några månader sen när vi åt påsk-fika i musiksalen satte dom på Passengers låt Let her go, alla sjung på den och kunde den helt utan till. Jag hade ALDRIG hört den innan så vad ska man göra? Jag försökte sjunga med. Sen, 2 månader efter hittar jag vad låten heter.
TWITTER - Jag har aldrig vetat vad detta är för app. Ska man skriva texter så att folk kan gilla? Ska man lägga upp bilder? Jag fattar inte!
PRETTY LITTLE LIARS, M.M - Min klass pratar väldigt mycket om alla nya säsonger och tv-serier och personer i massa serier. Jag inte sett dom, alls. Är dom bra? Läskiga?
TUMBLR - ??????
Jag avslutar detta inlägg med att säga att jag helt enkelt är den som inte håller koll på saker och ting.
Hejdå! ;-)
//1000 många-kramar från FannyFin<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards