FannyS

Alla inlägg under juni 2012

Av Fanny - 28 juni 2012 12:16

Hej hej!!   

Nyss så åt jag lunch och nu äter jag en chokladboll.

Och så tittar jag gå "det ljuva havslivet" på Disney Channel med lillasyrran. :)

Hoppas ni får en bra dag! <3

///1000 soliga-kramar från FannyFin    

 

Gul t-shirt med tryck - H&M,

khakigröna shorts med sidenband - H&M,

ljusrosa småstrumpor - Lindex.

 

Av Fanny - 27 juni 2012 20:34

Hej alla läsare!!!   

Idag är det onsdag och klockan är 5 över halv 9. Snart ska jag borsta tänder, läsa och sooova :)

Här kommer föresten om min midsommarafton:

Jag vaknade typ 8 och åt frukost tills det var sommarlov på tv ;) , sen så fixade jag en massa och sen var det lunch. Efter lunchen så satte jag på mig min klänning och sminkade mig, sen kom alla och jag och min lillasyster blåste såppbubblor tills det var fika, sen var det kvällsmat och det var:

klyftpotatis, sötpotatis, köttbullar, grillat kött, sallad, gurka, tomat, bröd pinnstavar.

Vi åt det och hade jättetrevligt, sen så var det efterätt vilket var vitchoklad pannacotta med hemmagjord blåbärssylt på. Sen så pratade vi länge och sen när det var väldigt mörkt så var vi ute och lyssnade på rolig musik från gamla serier och då dansade jag och lillasyrran, haha ;)  Sen när klockan var 11 gick vi in för då gjorde myggorna och flugorna attack mot oss ;), så då gick alla och la sig. Då kunde inte jag sova så jag gick upp och sa det till mamma, började gråta och sen blev det väldigt känsligt och jobbigt för mig vilket jag inte vill gå in på...... Så nästa dag åkte alla hem efter fika.

Och nu är det OSNGAD, oj vad fel det blev menar ONSDAG :p

Hoppas ni har haft en världsbra dag ida!!!!!  

///1000 kramar från FannyFin    

 

Vit t-shirt med HANNAH MONTANA på - H&M,

svarta jeansshorts - H&M,

"ballerinaskor strumpor" med körsbär på - Kapphal,

långt silver halsband - från faster.

 


Av Fanny - 26 juni 2012 21:45

Hej hej allihopa!!!   

Idag är det tisdag, och jag vet att jag inte har bloggat under några dagar men jag kommer fortsätta blogga såklart, skrev också detta så ni vet att jag lever! ;)

Imorgon så kommer jag att skriva om min midsommarafton för jag hinner typ inte, har mycket att göra innan läggdags. :)

Föresten, idag startar min första FRÅGESTUND, jag har sett många ha det och ville också ha det så fråga vad ni vill (inga dumma frågor såklart), den börjar nu och avslutas nu på fredag.

 

Nu måste jag gå och fixa, hejdå!! :)

Hoppas ni har haft en bra dag! <3

///1000 tillbaka-kramar från FannyFin    

 

Lång lila t-shirt med tryck - Lindex (instoppad i shortsen)

mörkblå höga shorts - Lindex,

ljusrosa småstrumpor - H&M.

 

Av Fanny - 21 juni 2012 20:32

Hej hej!   


Nu är det kväll och klockan är 5 över halv 9. Idag har jag fixat en massor:

Städat skrivbordet mm, hjälpt pappa med sakerna till imorgon MIDSOMMAR, bakat chokladbollar.

Nu ska jag sätta på pyamas, borsta tänder och läsa. Det blir inte så sent idag, för jag måste orka med imorgon ;)

Jaa, sen har jag blåst upp och knytit upp ballongerna och suttit fast gula och blå snören på vår terass :) Så det blir jättefint imorgon MED SOLIGT VÄDER !!!   

   

Ja, det var nog allt <3 :)

Hoppas ni har haft en bra "förberedelse-dag" !!!!! :)

///10000 ganska-trötta kramar från FannyFin    

 

Vit tunn t-shirt med tryck - H&M,

blå höga shorts - Lindex,

ljusrosa småstrumpor - H&M.

 




Av Fanny - 20 juni 2012 11:07

God morgon!  

Idag är det onsdag och klockan är 10 över 11, ska snart äta lunch med lillasyrran och sen blir det väll annat ;)

Jag vaknade halv 9 och åt hälften av mackan när klockan var nio och sommarlov började. Jag tittar på det varje dag för det är ju faktist några bra program :)  Sen har jag klätt på mig och gjort mig klar.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer?  Joooo! det är SOL jättefint väder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Nu ska jag göra lite saker innan det blir lunch ;)

Här kmr lite bilder på mig och så:

 

 

Och här kommer en bild på det jag fick i julklapp 2011:

 

Nu måste jag gå! Hejdå  

Hoppas ni får en bra dag!!

/// 100 000 SOLIGA-KRAMAR från FannyFin  

 

Rosa t-shirt med tryck - H&M,

mörkblå höga shorts med guld knappar - Lindex,

gul och vit randiga småstrumpor - Kapphal.

Av Fanny - 19 juni 2012 20:11

Hej hej!   

Jag vet att jag inte har bloggat på länge, och jag vet faktiskt inte hur många gånger jag har skrivit att jag SKA SKÄRPA MIG eller nåt liknande. Och jag tänkte att jag ska FÖRSÖKA skriva 2 gånger om dagen och vi får se om det blir dagens outfit bild på morgonen!?    

Nu är det iaf kväll och klockan är kvart över 8.

Hade nu tänkt att berätta om dagarna som jag inte skrivit:

Den 13 juni hade jag skolavslutning på min skola, vi var först i vårt klassrum och fikade med saft, läsk, jordgubbstårta och sånt. Jag hade med mig vatten och en bärmuffins med chokladsmet över, mmmmm   Sen gick vi ut och var på skolgården med alla andra i min skola. Sen när vår rektor hade pratat klart så hade alla klasser fått varsin gul och blå helium-ballong som vi släppte upp i luften efter att ha räknat tillsmammans från 5 till 0 och sjungit några sånger och även lyssnat på andra som uppträtt. Det jag hade på mig var:

ett grått linne med puffärm, svarta trekvartslå. tajts, svart och vit randig kort kjol, stor vitt hårband med små diamanter på och vita klackar (typ killklackar och var inte höga, men jag fick ont i tårna och fötterna  ). Sen gick jag hem och till bibloteket med mamma och lillasyrran  , jag lånade 4 böcker jag har läst 2 och en halv :S

Och sen har jag haft SOMMARLOV!!!!

Och på fredag är det midsommarafton och då tror jag att det blir uppdatering på morgonen och dagen efter ;)

Här kommer mina bloggar jag följer varje dag:

www.jjuliasalatino.devote.se

www.kayture.com

www.nattstad.se/lindaskog

www.nattstad.se/patriciamutas

Nu ska jag borsta tänder och sen blir det läsning till typ 10.

Hoppas ni har haft en BLÅSIG dag!!!! <3

///1000 000 TILLBAKA-KRAMAR från FannyFin!      chezzze  


PS: DEN HÄR KOMMER ATT BLI EN MODE-BLOGG!   

 

Ljusrosa linne - H&M,

neonrosa mjuka korta shorts - H&M,

vita småstrumpor - Lindex.




Av Fanny - 3 juni 2012 19:01

Hej hej....

Jag har inte skrivit på länge men jag har inte haft tid och gjorde då en bloggpaus... Så nu vet ni varför.........

Men nu hade jag tänkt att berätta om dagen: Jag vakna 5 i 8 och åt frukost. Sen duschade jag och klädde på mig kläder. Jag kom ut ganska sent och åt lunch efter. Senare vid halv 1 så åkte vi till min farmor för att hon fyllde år , där åt vi fika och åkte hem vid 5 och sen åt vi kvällsmat. Och nu sitter jag i soffan med datorn... :)

Kmr skriva imorgon ;) <3

///1000 kramar från FannyFin   

 

Svarta jeans,

vit blus, (instoppad)

vita "små"strumpor,

silver ring,

armband.

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards