FannyS

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

En slaGs LörDag!

Av Fanny - 25 juni 2011 16:08

HEJ HEJ!

Sorry att jag inte skrev igår men jag la mig jätte sent och jag hade inte en ledig minut ens igår så att det blev inget men nu ska jag berätta om dagen!

Jag vaknade halv åtta och åt frukost sen så kollade jag och min lillasyster på sommarlov på tv i en timme och sen så fixade vi hemma , jag cyklade och satte på mig min klänning och satte på mig lite smink sen så kom min farmor halv 1 och min mormor och morfar 1 och sen så pratade vi lite och sen åt vi snabbt fika och sen så åkte vi till gunnesgård och jag och min lillasyster och min pappa cyklade dit och dom andra åkte bil och sen så dansade alla utom jag och min mamma som stod och kollade på alla för det var jättemycket folk där och sen efter en timme ungefär så åkte vi hem eller jag cyklade och sen efter en stund så var det middag.

Vi var hemma hos min familj.

Och till förätt var det:sill,färskpotatis och köttbullar.

Till varmrätt var det:köttbullar,kött som min pappa hade grillat,små potatisar som var stekta i ugn typ,grönsaker,Grekisk yogurt med tsatsiki i och annanas och vanlig Grekisk yogurt,pinnstavsbröd och vanligt gott bröd.

Och till efterätt var det:choklad pannacota med hallon på,som var jättemätande!Jag hade ätit ganska mycket innan så jag orkade bara fyra tuggor nästan!

Sen så gick vi och dansade runt midsommarstången som min  pappa  hade gjort och sen gich vi in.

Sen klockan halv åtta så gick jag och min lillasyster en ganska lång promenad och kom hem kvart över åtta.Sen så spelade jag och min lillasyster,pappa och morfar poker och min morfar vann typ hela tiden och jag vann fem gånger,vi spelade tills klockan var elva på kvällen och då var vi dom ända som var uppe så vi fick släcka i köket som vi var i och spelade och i vardagsrummet och sen satte vi på oss pyamas och borstade tänder och jag släckte badrumslampan och jag lade mig kvart över elva på kvällen och somnade på en gång.

Sen vaknade jag idag på morgonen halv åtta och  sen åt jag frukost och sen kollade jag på sommarlov och sen regnade det och när det regnade gick jag och  min lillsyrra en morgonpromenad i en halvtimma och en kvart och sen kom vi hem och då åt vi lunch och sen cyklade jag och min lillsyra medans det var sol och sen började det att regna och sen föe en timme sedan åt vi fika och för en inte så lång stund sen åkte alla gäster och nu regnar det ute eller det är sol ute nu ser jag om jag tittar ut från fönstret.

Och nu ska jag gå och spela spel på min mobil så hejdå!


/1000 kramar från FANNYFIN  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 april 2014 13:54

        /1000 kramar från FannyFin<3

Av Fanny - 4 mars 2014 21:57


Hej! :-) Nu har jag bytt blogg och portal till blogg.se. Jag kommer blogga där, men någon gång kommer jag kanske titta in och säga hej. Jag kommer ha kvar denna blogg så ni vet! Här är den: www.fannysfashion.blogg.se www.fannysfashion.blogg....

Av Fanny - 4 mars 2014 14:03

//1000 kramar från FannyFin

Av Fanny - 14 februari 2014 12:15


HEJ! :-) Idag är det äntligen fredag och alla hjärtans dag! Nu har jag lunchrast och sen är det svenska och bild. Min frukost idag var varm choklad, mackor och ett gelé-hjärta! :-) Här är dagens outfit: //1000 fredags-kramar från FannyFin...

Av Fanny - 29 januari 2014 12:05


Hej! :-/ Idag är det onsdag, och om 2 dagar är det entligen helg. Nu äter jag lunch och är så trött. Dagen hittills har väl inte varit så bra, startade den med att vara arg, första lektionen var svenska och hela lektionen satt jag bara med ett to...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards