FannyS

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Fanny - 8 augusti 2011 11:41

Hellu igen!

Idag har jag på mig ett linne som jag passar i som är en kall blå och gula och gröna blommor på. Och ett rosa skärp och ett par rosa små shorts.

Hoppas att alla mår bra!

Hejdå<3

Av Fanny - 8 augusti 2011 11:29

Kolla på den här bloggen:

www.mandoh.blogg.se


/1000 kramar igen från FANNYFIN  


Av Fanny - 8 augusti 2011 10:37

Hello bloggen!

Idag är det måndag och jag skriver ännu.

Idag trodde jag att det skulle vara soligt för på morgonen var det ganska så mycket sol,men nu verkar det vara sol med vindar och det är en höst känsla.Jag vill att det ska vara sommar hela tiden, men om det är sol hela tiden blir det skogsbränder.Skogsbränder är när det är torr mark i skog eller på nån gräsplan och då kan det komma rök och sen blir det eld,asså skogsbrand.

Vissa människor som bor i skogen te.x om det är varmt kan kanske uppleva skogsbrander ofta,jag tycker synd om dom.

Mina färger jag passar i tillhör vintern jag passar alltså i kalla,mörka färger.Dom som är:

HÖST:passar i oranga färger och brända toner te.x jordfärger,

VÅR:varma,ljusa gula toner te.x varm turkos,

SOMMAR:ljusa,kalla,klara färger te.x syrenlila,

VINTER:starka,kalla färger te.x krittvit och svart.

Och om man är vinter ha aldrig på dig orange eller gulbeige då ser du sjuk ut.

Om man är höst ha aldrig på dig cerise(rosa)=sjuk.

Om man är vår ha aldrig gammelrosa eller bleklila=sjuk.

Om man är sommar ha aldrig senapsfärger eller olivgrön=sjuk.

Om man vill veta mer kan man skicka kommentarer så svarar jag.


/1000 kramar från FANNYFIN  



Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards