FannyS

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Fanny - 21 juli 2012 12:57

Hej igen!
Nu sitter jag och värmer mig i tröja och mjukisbyxor.
Direkt efter jag hade skrivit det första inlägget så badade jag och lillasyrran i vattnet, det var ganska kallt men efter ett tag så blev det varmt (eftersom vi hade stänkt vatten, dykt i och skvättit runt på varandra). Här kommer några bilder från idag:
Bild 1: vår klarblå himmel
Bild 2: vattnet som är 20 grader
Bild 3: våra bikinisar.
Hoppas ni också har en solig dag!! :)
//1000 SOLIGA-KRAMAR från FannyFin<3

Av Fanny - 21 juli 2012 10:39

Godmorgon bloggläsare!! :)
Huuuh vad varmt det är här! ;)
Här kommer iaf dagens outfit:
Lila t-shirt - H&M
marinblå höga shorts - H&M
svart väst - H&M
vit och lila randiga strumpor - Kapphal.
Nu ska jag fixa mig och sen blir det väll bad! :)
Hoppas ni får en bra dag!!!
//1000 VÄLDIGT SOLIGA-KRAMAR från FannyFin<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards