FannyS

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Fanny - 2 december 2012 18:11

Hej bloggen.

Nu var det tyvärr ganska länge sedan jag skrev men nu hade jag tänkt att göra det. Jag skriver nu med min dator i mitt rum och lyssnar på Mariah Carey. Jag ska bara gå och äta nu, snart kommer jag tillbaka.  

Nu är jag här, hade tänkt att berätta om min dag:

Jag vaknade kvart i 8 och åt frukost, när jag ätit klart gick jag lillasystern ut till snön och hade jättekul. :-)

Sen var det lunch, efter det kom farmor för då skulle vi fira systern som fyller år!   Vi åt god fika och hade det trevligt, och nu sitter jag vid mitt skrivbord och skriver.

Och föresten idag är det 1:a advent!!!! Jag som har längtat så mycket efter idag. Eller igår firade min familj första advent eftersom vi firade systern idag på hennes födelsed.

Igår julpyntade jag mitt rum! Hade tänkt att lägga upp bilder sen när jag kan, imorgon kanske? :-)

Och så snöar det också vilket känns jättebra, jag vill att denna snö ska stanna tills efter nyår (och de ska bli mer snö förstås).

Hade tänkt att ha nån julbild för varje advent som jag hade förra året så här är 2012 1:a adventsbild:

 

Nu ska jag fixa lite saker för imorgon då det är måndag. Skriver mer imorgon. :-)

//1000 snö-kramar från FannyFin  


Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards