FannyS

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Fanny - 15 mars 2013 13:38

 

Blommigt stort block 

 

Svart ögonskuggspensel

//1000 skriver mer senare-kramar från FannyFin  

Av Fanny - 15 mars 2013 13:14

Hej på er  

Idag är jag hemma för min kropp gör så himla ont. Åt lunch 12 och sitter nu i min säng och skriver ett inlägg på min dator vilket var jättelänge sedan!

Jag kom på igår att den 12 mars var det 2 år sedan jag gjorde bloggen!

Tänk att bloggen har funnits i 2 år (och 3 dagar)!

Jag tittade i menyn där jag skrivit frågan med nya svar om vad jag ska skriva om på bloggen, 2 personer hade valt mode/smink. Jag älskar sånt och jag ska skriva mer om det! Och om ni har nåt förslag vad jag ska skriva om eller om jag ska visa olika sminkningar m.m Skriv bara en kommentar eller en fråga i frågerutan! :-)

Nu hade jag tänkt ta och ändra designen på bloggen förutom headern. (Vill ni att jag ska visa hur jag gör mina headers?) Hade tänkt att göra den vårigare! ;-)

Skriver mer efter detta inlägg, hejdå!! :-)

//1000 fredags-kramar från FannyFin  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards