FannyS

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny - 14 april 2011 17:22

Av Fanny - 13 april 2011 15:58

Hejsan!

Idag så är det onsdag.

Till lunch i skolan så var det ugnsbakad falukorv med potatismos  precis den maten jag fick igår till kvällsmaten fast vi hade bara potatis inte potatismos.

Det har varit en bra dag idag förutom att jag är arg på alla i klassen nästan(irriterande).

Det är ju onsdag så att då får jag säga nu vilken den bästa bloggen är:

www.vasbybrudarna.bloggplatsen.se

Den är jättebra!


/1000 kramar från denna fannyfin  

Av Fanny - 12 april 2011 18:25

Hejsan och hoppsan!

Idag så är det ju tisdag och det har varit en fantastisk dag!

Idag till lunch var det potatisbullar med lingonsylt.Det var jätte gott!

Vi hade gympa    idag vi körde brännboll det var kul.

Jag skriver mer imorgon.


/100 kramar från fannyfin  

Av Fanny - 11 april 2011 17:24

Hejhej!

Idag så är det måndag det har börjat en ny vecka.Idag hade jag sy-slöjd.Jag har stickat klart en sak i slöjden.Den ska ge till min mormor när hon fyller år .

Till lunch var det kebabgryta med ris(blä).

Snart ska jag gå in på olikas bloggar.Imorgon är det tisdag.


Ses    


/Kram från fannyfin  

Av Fanny - 10 april 2011 16:34

Hejsan hejsan kolla in på: www.we2.bloggplatsen.se

Det är en jätte bra blogg!

Just nu åkte alla gäster (skönt).

Skriver mer imorgon.


Hälsningar från fannyfin.



Av Fanny - 10 april 2011 14:59

Hejhej!

Idag så firar min släkt och min familj min pappa   och ägentligen så får jag inte vara på datorn men en liten stund.Det känns oartigt för att vi har ju liksom gäster hemma hoss oss nu  .

Men jag hoppas att alla mår bra!

Glöm inte att tipsa om min blogg  till era vänner och så snälla!



/100 000 kramar från den här fannyfin  

Av Fanny - 9 april 2011 18:49

Tjena och hoppsan!

Idag så är det KÖRSLAGET och så blir det GODIS  (mums!).

Idag har jag haft en blå,vit randig  bluse.

Imorgon eller i eftermorgon så är det måndag då är det skola igen .

Jag hoppas att alla mår bra(skriv gärna en kommentar!).



/100 000 kramar från:fannyfin  

Av Fanny - 8 april 2011 18:24

Tjena mors alla bloggläsare!

Idag är det FREDAG!Det känns jätte bra!

Skönt att skolan är slut!

Idag till lunch var det ris, kyckling och salsasås.Jag är allergisk mot kyckling så jag fick ris, kassler och salsasås.

Idag är det talang 2011 på tv:n men det ska jag inte se på(jag ska sova  ).

Imoron är det en ny dag  jag skriver mer imorgon.


/100 kramar från mig till er alla! fannyfin  


Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards