FannyS

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny - 21 april 2011 15:11

Hej hej jag tog bort bilderna.Kram kram.

Av Fanny - 21 april 2011 15:03

Hejsan idag så är det skärtorsdan och det betyder att alla häxor och påskkärringar ska åka till blåkulla.Jag kommer att fira påsk hemma hos mig med min familj och min farmor.

Idag till lunch var det pannkakor hemma som hjälde.Det var goda pannkakor!

På påskhelgen så kommer min familj att åka till min mormor och morfar vi åker på lördagen aså om två dagar.

Imorgon så är det ju långfredagen och jag ska äta mycket godis ifrån mitt påskägg hoppas att många andra också ska äta mycket godis fast man får inte äta för mycket godis.

 

/1000 kramar från fannyfin  

Av Fanny - 20 april 2011 18:12

Hejsan här kommer ett litet inlägg bara!

Jag har aldrig nästan haft mycket folk som tittar på min blogg så säg till vänner eller vem som helst och tipsa om min blogg!

Skulle också tipsa om en annan blogg:

www.teaterese.bloggplatsen.se

Kram från fannyfin  

Av Fanny - 20 april 2011 17:58

Tjolahopp tjolahej ni tittar nu på min blogg!

Alldeles nyss åt jag värdens godaste pannkakor.

Innan det så gjorde jag och min underbara syster chokladbollar som vi ska äta till påsk.

Jag har fortarande påsklov det betyder att jag kanske kommer att skriva mer om dagarna.

Till lunch hemma blev det tunnbrödrulle.


/1000 kramar från denna fannyfin  

Av Fanny - 19 april 2011 18:02

HEJ OCH HOPPSAN!

Idag så är det tisdag jag har har ju piano på tisdagar som några kanske vet  men idag så har jag  ju påsklov men hela vecka har jag också påsklov och på nästa vecka på måndagen för då är det en röd dag.

Idag så har jag och min syster varit hemma för hon har också påsklov och till lunch åt vi spagetti med köttfärssås det var jätte gott!Vi hade ätit den maträtten igår kväll så då fick vi två äta den maten till lunch.

Jag har nästan precis ätit kvällsmat.Jag brukar nästan alltid att skriva ett inlägg innan maten men den här gången så blev det efter maten.

Jag tackar till alla som har kollat på min blogg så hemst mycket!

Och glöm inte att tipsa om min blogg!


/100 000 kramar  från denna fannyfin 

PS. här kommer en till bild på mig:












 

Det är jag.

Av Fanny - 18 april 2011 10:53

Hejsan!

Och  förlåt  för  att  jag  inte  har bloggat på två dagar det är mycket för mig.Men iallafall idag så är det måndag och jag har påsklov hela veckan så då kan jag skriva mera!

I lördags så var det ju KÖRSLAGET och min familj kollade på det.Det var Lisas lag som åkte ut,tråkigt.


/10000 kramar från fannyfin    

Av Fanny - 15 april 2011 18:25

Hejsan och hjosan

Idag så är det äntligen fredag.Det känns som om det ska vara påsk imorgon men då skulle jag inte hinna med till att göra påsk-korten klart.

Till lunch så var det  mackor för mig det var inte för att det var äpplen i matsalen utan att det var ägg-halvor och jag är allergisk mot ägg.Så jag fick sitta utanför klassrummet och äta mina goda mackor.

Som sagt jag är allergisk mot massor av saker men det gör faktist inget.

Idag så är det TALANG tyvärr ska jag inte se på det igen jag ska göra annat vad nu det blir.

Hoppas att alla mår bra och är friska.

Nu ska jag gå till teven och se på programet "Lycka till Charlie".Det är jätte roligt.


/100 000 kramar från FANNYFIN  

Av Fanny - 14 april 2011 17:22

Hej idag så är det torsdag idag så får jag tyvärr inte vara på datorn så länge så det här blir ett kort inlägg.

Iallafall till lunch blev det mackor för mig  för att  det var äpplen i matsalen.

Hoppas att alla mår bra!

/kram från fannyfin  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards