FannyS

Alla inlägg under november 2011

Av Fanny - 21 november 2011 17:19

God eftermiddag alla kära läsare!

Idag är det måndag och jag gick till skolan idag.

Vi hade lite ämmnen i skolan tills vi slutade kvart i 4 och då var det mörkt ute och jag var rädd.  

Hoppas att det inte blir samma sak i morgon!!!!!!!

Sen har jag varit hemma och gjort små saker. Inget mer.

Hoppas att alla mår bra!

/ 10000 kramar från FANNYFIN  

Av Fanny - 19 november 2011 14:10

Hej alla bloggläsare!!!!

Idag är det lördag och jag är GLAD!

Igår var det ju IDOL och då åkte Amanda P. ut från tävlingen. Jag tyckte att det var bra! Men hon var ändå ganska duktig.

EN NYHET: DET ÄR HELG!!!!!

Nu ska jag gå in på www.poch24.se

Och kolla på lite kändisnyheter.

Hoppas att alla mår bra!

  

10000 kramar från FANnyfIN  

Av Fanny - 18 november 2011 13:51

Hej alla bloggare(eller bloggläsare)!!  

Idag är det FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och ikväll på Disney Channel så är det SUPERFREDAG!

Då är det massor av nya och bra program....................................jag älskar den kanalen.................................

Och ikväll klockan 8 är det IDOL!!!!!

Då är det FREDAGSMYS HELA KVÄLLEN!

Jag var tyvärr inte i skolan idag , jag är fortfarande småkraslig.

Hoppas att alla mår bra!!!


100 000 kramar från FANNYfin  

Av Fanny - 17 november 2011 08:51

Hej alla bloggläsare!

Idag är det torsdag och jag är hemma igen,mår fortfarande inte som Fannyfin.

Men jag tror att jag ska gå imorgon?????????? Ska inte säga för mycket.......

Men jag kan fortfarande blogga, jag andvänder nu en annan skrivtext som heter Comic Sans MS.

Den tyckte jag passade idag (vet inte varför??)  

Det kommer ett till inlägg idag (tror jag).

Men innan dess hoppas att alla mår bra!

1000 kramar från FAnnYFin  

Av Fanny - 16 november 2011 13:00

Hej alla bloggläsare!

Idag är det onsdag och jag är hemma.Mår inte som Fanny idag heller.

Men jag hoppas att jag går imorgon! Då har vi läxförhör på typ alla lektioner.

Men mamma gick förbi skolan imorse och tog matteboken,alla spanska böcker och alla engelska böcker.Och jag gjorde läxan tills imorgon med pappa på morgonen innan han åkte till jobbet.

Så nu är det gjort!!  

Om ni undrar vad jag håller på med är det PYSSLAR.

Hoppas att alla mår bra!

 

10000 kramar från FANNYFIN  

Av Fanny - 15 november 2011 15:01

Hej alla bloggläsare!

Idag är det tisadg!

Tyvärr kunde jag inte upptadera igår för att jag var på ett läkarbesök och jag kom hem kvart i 3,och då orkade jag inte skriva (hade fått tagit blodprov) .

Men jag var förkyld så jag ska komma igen snart och göra samma saker.

Idag var jag hemma mår inte som Fanny.

Hoppas att alla mår bra!

1000 karmar från Fannyfin   

Av Fanny - 13 november 2011 18:44

JIPPI!

JAG HAR HAFT BLOGGEN I 247 DAGAR! 

GRATTIS BLOGGEN!!!!!!!!!!!

HOPPAS ATT ALLA ÄR GLADA FÖR BLOGGENS SKULL!!!

HEJDÅ   

Av Fanny - 13 november 2011 18:04

Hej!

Jag lovade ju att jag skulle skriva ett inlägg om mode. Här kommer det!

MODETIPS FÖR HÖSTEN

Ha ljust gloss på läpparna och sätt fokus på ögonen!

Knalliga och färglada höstfärger är supersnyggt på naglarna!

Vinrött, smaragdgrön, plommon och kungligt blått är snyggt men satsa på orange!

Mixa med färger te.x rosa topp, svart kjol och blå skor!

Att ha samma färg på hela sig är svårt men om du lyckas är det perfekt!

Mixa olika klädstiler te.x rockigt och gulligt!

HATTAR är superduper snyggt!

Prickigt och randigt är snygg!

Svart +vit=snyggt! Svart +rosa=snyggt!

Leopardmönstrade kläder,skor och smycken!

Stickade tröjor är trendigt!

Rosetter är jättegulliga, te.x ett rosetthalsband!

Matcha höstoutfiten med snygga assesoarer!

Skärp i olika längder och färger!

Sjalar är superbra att ha runt halsen en kall höstdag!

Mössor är också bra att ha!

Jeanshorts kan man även ha på hösten, jeanshorts med tajts under är lika fint som utan på sommarn!

Snygga höstjackor! Men man kan inte ha dom för länge.Efter höstjackor kommer fodrade vinterjackor!

Mjukisbyxor,en t-shirt med tryck på och en stor kofta är snyggt till en vardag hemma!

Neonfärgade naglar är superduperduper snyggt!

Man kan ha smycken till allt te.x en t-shirt och vanliga jeans passar med stora örhängen och en ring!

Orange är höstfärgen och ta orange med svarta och färglada assosearer!

HOPPAS ATT ALLA MÅR BRA!

 

1000000000 kramar från FANNYFIN  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards