FannyS

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Fanny - 29 september 2011 17:51

Hello alla bloggläsare och bloggare igen!

Jag glömde skriva lite saker i det förra inlägget för att jag var så fokusread inne på att skriva om årstidernas färger.Jag har haft engelskaprov idag och jag hade pluggat och så där men jag tyckte ändå att det gick bra,jag kanske inte är så bra på engleska men jag har bestämt att när jag är vuxen nån gång ska jag åka till england eller USA.Och imorgon har jag omprov från ett matteprov jag var sjuk när vi gjorde.Så mamma väcker mig halv 6 imorgon´på morgonen så att jag hinner.Och nu sitter jag och äter kladdkaka medans jag skriver.Jag skriver självklart imorgon<3

Hoppas att alla mår bra!


/10000 kramar från FannyFin  

Av Fanny - 29 september 2011 16:13

Hej alla bloggläsare(och bloggare) 

Jag hade tänkt att skriva lite mer om årstidernas färger och vad man passar i te.x höst

När man är och shoppar och man vet inte vad man ska ta då ska man tänka dom här frågorna:

1:Klär du dig i varje färg och se strålande ut?

2:Gör du alltid ett gott första intryck?

3:Har du garderoben full med kläder men ingenting att ta på dig?

4:Känner du skuldkänslor när du lägger ut pengar på kläder?

5:Köper du kläder ständigt och jämt?

6: Hänger det några misslyckade inköp i din garderob?

7:Tycker du om ditt utseende?

En gång förut så köpte jag en ljus orange huvudtröja och jag är vinter inte höst så när jag hade på mig den så såg jag bara blek ut.Det var ett misslyckat köp för mig iaf.

Ifall du är i affären och du har en senapsgul tröja som du tycker är jättesnygg då ska du sätta på dig den,sen om du ser blek ut så vet du att du inte är en höst men om det ser bra ut så är du en höst för det är ingen annan årstid som passar i senapsgul.Om det hade varit en aprikos tröja och du passat i den så är du vår för att ingen annan årstid passar i aprikos.

TIPS:

VINTER:Om du är vinter testa klarröd och plommon det passar.Och ha kritvit istället för naturvit annars ser du blek ut.Och testa te.x isblå och blekrosa istället för svart och rent vit.Vinter passar bättre i silver accesoarer än guld!Du passar i bla:chokrosa,citrongul,fuchsia,magenta,kinablå,klarblå
,marinblå och isgrön.

HÖST:Om du är höst testa limegrön och lax det passar!Ha ostronvit istället för rent vit.Höstrar passar i bla:kaffebrun,mörk chokladbrun,kamel,gyllengul,pumpa(senap),rost(terr
acota),tomatröd,orange,mossgrön och turkos!Olivgrön är också en fin färg för en höst!Ha guldtonade accesoarer!

VÅR:Om du är vår testa klart varmrosa och havsblå det passar!Ha naturvit och elfenben(är en slags vit som passar en vår).Ha bla:kamel,honungsgul,ljust varmbeige,gyllenbrun,ljust marinblå,klargul,klart gulgrön,aprikos,ljust orange,persika,korallrosa,klarröd,orangeröd,mellan
lila,varm turkos och havsblå.Ha guldtonade accesoarer!

SOMMAR:Testa syrenlila och ljusrosa det passar!Ha kritvit istället för annan vit!Kan ha bla:pastellblå,rosabrun,marinblå,syrenlila,blårosa,ros
a(fast inte för kalla då blir det vinter färger),lavendel,plommon,ljusgrå och svart.Ett tips som sommar är att man har te.x en ljusrosa tröja och svarta byxor för att man ska inte ha svart så nära ansiktet.Annars måste man nästan vara solbränd.Ha silvertonande accesoarer!

Nu ska jag gå och göra andra saker jag skriver mer imorgon .


/10000 kramar från FaNnYfIn   









Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards