FannyS

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Fanny - 30 september 2011 15:46

Hej alla bloggläsare!  


Idag är det FRIDAY den bästa näst bästa dagen på veckan tycker jag.I förra inlägget lovade jag att fortsätta att skriva om årstidernas färger.

HÅR:

VINTER:Det flesta vintar har brunt till svart hår.Deras hår är mycket vackert på dom precis som det är.En vinter borde aldrig ha slingor i håret eller inte att bleka eller färga det isåfall färgar du det till mer svartare eller brunare.Vintern är den ända årstiden som får grått hår snabbast.Om du inte trivs i grått hår kan du väll färga det men inte rött eller beige eller gult!Du kan ha askbrunt eller mörkbrun,men inte för varma färger!

SOMMAR:Sommarens hår är som vintens det är fint som det är,sommarens hår är är en gråaktig anstryckning.Att göra slingor i håret passar helt utmärkt för en sommar att sätta liv.(Somrar som är män får oftast askblondt hår och rött skägg.)Dessa somrar kan andvända ett gråtonande shampo för att tona ner det röda om det så önskar det.

HÖST:Höstkvinnan är den som ser underbar ut i röda toner.En höst som va blond som barn och önskar att få fortsätta att vara blond borde alltid andvända gyllenblonda toner.För andra höstar är kastanjebrunt,rött och varmt brunt det bästa nyanserna.Det borde undvika asktoner!En höst gör bäst i att undvika att göra slingor i sitt hår!

VÅR:Många vårar har varmt blont eller brunt hår som har mörknat till en gyllene nyans.Om en blond vår vill färga håret borde den färga håret i lingul eller gyllenblond färg,aldrig asktoner!Aldrig slingor i sitt hår!Vissa vårar är rödhåriga och borde behålla sin röda nyans i evighet.´Varm` är det ända ord en vår behöver titta på varje färgförpackng!

Om det är nån som undrar nånting om sin årstid eller vill veta vad man har för åsrstid kommenterar du och jag svarar senare på bloggen  

Hoppas att alla mår bra!


/10000 kramar från FANNYFIN  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Jag älskar mode, är 14 och har allergier.
///1000 kramar från FannyFin :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket förslag tycker du att jag ska skriva om?
 Mina badrummsfavoriter?
 Dagens låt?
 Veckans recept?
 Inredning?
 FannyFin Love?
 Mina nagellack?
 Skönhet: hår?
 Min morgon-rutin?
 Min kvälls-rutin?
 Hur jag sminkar mig varje dag?
 Mode och smink?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En fråga?

Jag älskar bloggen jag kollar på den hela tiden.

Jag gillar den så där.

Jag hatar bloggen.

HEJSAN FRÅN MIG

Hejsan som ni vet så har jag  ju nästan fått den här bloggen och jag: VILL HA MÅNGA KOMMENTARER OCH ENU EN GÅNG TIPSA TILL MÄNNISKOR OM MIN BLOGG. 

muuuumsiga bilder

Här kommer smaskiga bilder:

                 

Bra bloggar

Gästbok:)

Översätt bloggen

Hej

Chocolate Chip Cookie

Halloj

Cute Black Pencil

hej

Pink Ice Cream Bar

Ovido - Quiz & Flashcards